torstai 11. kesäkuuta 2015

Kiireisen viikon kuulumisia

Onhan taas ollut työviikko! Maailma pitää taas saada valmiiksi ennen kesää, kuten aina. Onneksi treeni toimii vastapainona. Ei ole parempaa tapaa unohtaa työkiireitä ja stressiä kuin kunnon treeni. Treenin aikana unohtuu multa kyllä koko muu maailma. On vain minä ja rauta.

Treenikin on uudenlaista, kuten kerroin. Tuli tehtyä pitkää sarjaa ihan olan takaa, nyt taas tavallista bodytreeniä ja sitten vähän voimapainotteisempaa, vaihtelevia viikkoja. Taisin löytää latsit ihan tosissaan... tuntuu nyt oikein alaselästä asti, kylkeä pitkin, kun aiemmin tuntumaa oli vain kainalon alla. Ja ne kipeytyykin ihan alas asti, mitä ei ole ennen tapahtunut. Viparitkin saan nyt tehtyä normaalin mittaisella sarjalla kunnon tuntumalla, samoin pohkeet. Ne on ennen vaatineet aina pitkiä sarjoja, mutta tuntuma on parantunut selvästi. Ehkäpä siis kasvuakin on kohta odotettavissa?!

Ketoosi jatkuu edelleen. Treenit sujuu siihen nähden ihan hyvin. Hiukan pienemmillä pianoilla joutuu tekemään, mutta eihän se estä kunnon treenejä. Kuntokin alkaa hiljalleen siistiytyä, vai mitä tuumitte?

Elokuu 2014... oi niitä aikoja.

Maaliskuu 2015, useamman kuukauden lusmuilun jälkeen... olkapäät on "valahtaneet läskinä ahteriin"?! Ei paljon naurattanut kun tuolloin vertasin tätä ja ylempää kuvaa...

Kesäkuu 2015... taas kunnon treeniä alla ja dieettausta. Olkapäät on palanneet omalle paikalleen, ainakin melkein. Ketoosiluihu kuitenkin, vain hiukan paineita lihaksissa.

Eiköhän tästä vielä kuntoon pääse. Treenitkin maistuu taas ihan eri tavalla. Tästä se taas lähtee ja enstistä pidemmälle! Ja tämä on niin totta:


The hardest thing about exercise is to start doing it. Once you are doing exercise regularly, the hardest thing is to stop it. 
- Erin Gray


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti