torstai 3. heinäkuuta 2014

Kuvatuksia ja koulutusta

Täällä taas! Nyt on ollut melkoisen tiukkaa treenisettiä viime aikoina. Jotenkin löytyi uusi vaihde päälle taas. Uudet systeemit tuntuu toimivan ja treeni maistuu. Ja uusia jippoja on kehitteillä mun lihasten kiusaksi. Tänään olkapäitä ja hiukan ylärintaa sekä vatsoja. Loistotreeni, hyvä mieli. Kamerakin sattui mukaan pitkästä aikaa.
 
Tuleva viikonloppu onkin taas äärettömän mielenkiintoinen, täynnänsä koulutusta aiheeseen liittyen. Niitä uusia kuvioita, enempi joskus myöhemmin niistä. ;) Katsellaan, kunhan sinne päästään. Sepä tässä tätä aikaa onkin vienyt viime aikoina. Opiskelua ja lukemista. Treeneistä ja hyvinvoinnista. Täytyy sanoa, että kyllä on elintavat edelleen remontissa siinä mielessä, että terveellisempään tulee pyrkiä. Jokin aika sitten laitoin kuvan mun uudesta työtuolista eli jumppapallosta. Sen jälkeen en olekaan tavallisella työtuolilla itseasiassa istunut... ja selkä on ollut paljon parempi. Jumppapallo on osoittautunut todella hyväksi. Vaan... vielä parempi juttu on se, että olen alkanut tehdä töitä seisten. Koko 8 tunnin työpäivä istuen... juu, ei tee ollenkaan hyvää kropalle. Istuminen mm. hidastaa kehon ja lihasten aineenvaihduntaa, mistä on monenlaisia seurauksia nyt sen enempi siihen menemäti. Mutta se häiritsee myös rasva-aineenvaihduntaa, mistä johtuen kertyy mm. sitä selluliittiä herkemmin... Mulla kun on niin eripariset ylä- ja alakroppa niin ehdottomasti kannattaa tehdä asialle jotain, jotta pääsee taas vähän parempaan lopputulokseen tasapainon suhteen. Täytyy sanoa, että sen ihan tuntee, miten paljon paremmin aineenvaihdunta toimii reisissä, kun istumisen sijaan seisoo. Istuen ne jökähtää niin tönköiksi. Kun ei vaan ole tottunut seisomaan, niin pitää siihenkin opetella. mutta pikkuhiljaa. Nyt menee jo kolme tuntia putkeen seisten. Välissä istuu jumppapallolla ja taas seisten koneen ääressä töitä. Kyykkyjä taukojumppana. :) Kyllä toimii. Ja selkäkin voi entistä paremmin.
 


 


minä ja smith

 


 


Vipareita taljassa. Nam.

 


 

Selkätreenit on uponneet viimeaikoina perille todella hyvin. Kunnon rutistuksella ja ihan hellää tavaraa tulee. Toivon mukaan siivet kasvaa ja paksuutta tulee lisää. Selkesti paremmin menee perille nyt, kun lantio on suorassa. Viime vuonna sain siis tällä tavalla treenattua vain pari kuukautta ennen dieetin alkua lantion suoristelun jälkeen. Nyt kun vedän mooonta kuukautta huippuhyvää treeniä, niin voipi olla selkä erinäköinen keväällä taas. :) Ei se auta muu kuin tehdä töitä ja uskoa itseensä. Hyvä siitä tulee. Piste.
 
 
I attribute my success to this:
I never gave or took any excuse.
–Florence Nightingale

2 kommenttia:

  1. Anonyymi7/12/2014

    Näytät kyllä todella hyvältä! Josko sun blogia seuraamalla löytyisi motivaatio tällaiselle soffaperunalle.
    Mulla viimeisestä synnytyksestä nyt 7kk ja kyllä on kroppa paskana. Eli selkä, syvät vatsat ja lantionpohja pitäisi saada ensin kuosiin. Ehkä juuri tuon osteopaatin kautta on viisainta lähteä liikkeelle. Tsemppiä jatkoon, olet upea!

    VastaaPoista
  2. Kiitos. :) Omaan silmään työsarkaa riittää. Mutta niinhän se taitaa olla tässä lajissa. Valmista ei tule koskaan. :)

    Kyllä se korsetti kannattaa laittaa takaisin kuosiin, sen kunto vaikuttaa hyvinvointiin ja hyvään oloon paljon. Hyviä treenejä itsellesikin! :)

    VastaaPoista