sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Mä oon takas!

 
Ja siellähän tekin vielä olette. :) Nonni! Nyt on reissut hetkeiksi taas reissattu ja voi palata normaaliin arkeen. Ihanaa. Tavallaan niin kivaa kuin onkin käydä uusissa paikoissa, on se kuitenkin vaan kivempaa, kun saa pyöritettyä ihan sitä tavallista arkea. Jos mä menen edes pariksi päiväksi mihinkään niin tavaraa on pienen muuttokuorman verran. Ruokia on vähintään yksi iso laukku, treenikamoja parissakin kassissa, sitten vielä muut vaatteet ja tavarat... :D Ah, nyt ei tarvitse roudata mitään, voi vaan nautiskella.
 
Normitreeneihinkin olen päässyt käsiksi taas. Hiukan nekin kärsi, kun ei vaan aina ehtinyt... ei kyllä totaalilepo tee ollenkaan hyvää mulle. Jotain pientä pitäisi yrittää edes ehtiä.
 
Tässä hieman hyvinvoinnista nyt opiskelleena on alkanut kiinnittää entistä enemmän huomiota hyvinvoinnin kohentamiseen. Aivan liian paljon tulee istuttua ihan työnkin puolesta ja sitten vielä koneella iltaisin... istuminen on myrkkyä oikeasti. Sitä pitää nyt radikaalisti vähentää ja arkiliikuntaa lisätä. Jumppapallolla istuskelun lisäksi olen alkanut seista osan työpäivästä. Sekään ei ole helppoa noin äkkiseltään, jalat väsyy. Mutta vähän kerrallaan. Kohti oikeaa, kokonaisvaltaista hyvinvointia. Tässä siis pieni vihje siitä, mitä on tekeillä... ;)
 
Tänään kävin salilla etsimässä olkapäitä. Kyllähän ne sieltä aina löytyy... en sitten tiedä, mihin ne aina katoaa ennen kuin ehtii kotiin ;D. Ihana se päivä, kun ne on aina tuon näköiset! Siihen asti on tehtävä tiukasti töitä ja eihän se siihenkään lopu, ehei!
 
 
 
The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.
–Chinese Proverb

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti