perjantai 26. heinäkuuta 2013

Kesätreeniä

Lomalainen on täällä vaan naatiskellut, eikä ole kovin päivitellyt - olisko jo aika?

On ollut niin ihanaa vain keskittyä treeniin ja hyvinvointiin... no, alkulomasta tuli otettua rennommin. Pitkään on tullut myös pohdiskeltua keväästä asti, mistä jatkuvat nikamalukot ja alaselän jumittelut voisivat johtua - ratkaisua kuitenkaan keksimättä. Mutta sitten viimein palaset loksahtivat kohdalleen ja nyt on tehty töitä hyvinvoinnin eteen! Toivotaan, että se tuottaa tulosta ja seuraava dieettikin sujuu siltä osin vähän helpommin. Ranka oli niin jumissa viime dieetillä, että epäilin välillä, etten lavalle asti pääsekään. Nyt täytyy hoitaa asiat kuntoon, vahvistaa tiettyjä lihaksia ja venytellä toisia. Ehkäpä tästä sitten myöhemmin ememmän, kunhan pääsen hiukan pidemmälle ja tulosta alkaa näkyä.

Lomalla olen aloittanut siis mm. joogan ja pilatestakin on tullut taas kokeiltua. Koko kehon parempaa hyvinvointia kohti. Olisipa aina vaan aikaa yhtä paljon kuin lomalla. Mitenkähän käy, kun arki ja kiireet taas loman jälkeen koittavat - ehtiikö sitä riittävästi tähän panostaa? Pakko yritää.

 
Tänään oli jalkapäivä. Ihan mahdottoman hyvän rääkin sainkin aikaiseksi. Koukistuksia istuen ja maaten, haarakyykkyä, ojennusta ja sissykyykkyä sekä pohkeita (donkey + smith). Tähtimerkkejä sai treenin lomassa opetella - kyllä jalat oli hieman vetelänä ja lattiat tuli taas luututtua. :) Hyvän treenin merkki. Nyt voikin sitten jatkaa penkkiyleisurheilulla ja lepuutella omia koipia. Kuvat ei ole tältä päivältä....

 
 
You can't put a limit on anything. The more you dream, the farther you get.
- Michael Phelps

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti