maanantai 15. heinäkuuta 2013

Jelly legs

Vaikka yleensä treeni kulkeekin hyvin ja saa itsestään kaiken irti, joskus tulee sellaisiakin päiviä, kun treenistä ei kertakaikkiaan tule mitään - onneksi todella harvoin. Edelliskerran jalkapäivänä olin varautunut aloittamaan rääkkäyksen hackissa, mutta se olikin varattu. En yhtään tykkää treenisuunnitemien muuttamisesta, jos olen jo ehtinyt asennoitua tiettyyn liikkeeseen ja hakea fiilistä mielikuvilla siitä liikkeestä. Olisi pitänyt odottaa sen vapautumista, mutta meninkin prässiin, jota tein sitten yhdellä jalalla. Sen lisäksi, etten saanut siihen samaa fiilistä, tuloksena oli järkyttävä jumi alaselkään. Loput jalkaliitteet menikin sitten pipariksi, kun alaselästä ei saanut yhtään tukea ja karmea polte vaan häiritsi tuntumaa jalkoihin. Pohkeitä yritin tehdä, mutta nekin poltti jostain syystä vaan jalkapohjissa. Yleensä kun mua ****ttaa, tulee himo vaan juosta, loputtomiin. Niinpä menin matolle ja aloin juosta. Kun sekin alkoi vaan poltella nilkoissa, olin kypsä kotimatkalle. Toisaalta seuraavana päivänä olkapäät saivat sitten toimia sijaiskärsijöinä ja saivatkin sitten rääkkiä olantakaa.

Tänään meni sitten jalkatreeni taas putkeen. Jo ekan liikkeen jälkeen köpöttelin jalat tönkkönä. Ihan mahtava rääkki. Oli vaikeuksia seistäkin treenin jälkeen, kun jalat vaan tutisi. Portaissa sai olla tarkkana, ettei tullut kahdella voltilla kerien alas.

Yleensä en jaksa aamulla treenata, vaan tarvin monta ateriaa ennen kuin on voimia kunnon treeniin. Mutta koska mulla on huono lämmönsietokyky, menen näin kesähelteellä aivan naatiksi jo alkuiltapäivään mennessä. Kahdesta pahasta pitää valita pienempi, joten olen siirtänyt treenit aamupäivään. Jaksaa huomattavasti paremmin kuin iltapäivällä. Loppu päivän voikin siten lojua naattina jossain... auringossa, jos tuulee, muuten ei jaksa sitäkään.

Vanha kuva toukokuulta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti