sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Treenivirettä


HeRRRrrkullista! Välipalana oli tänään rahkaa, hedelmäkeittoa, rusinoita ja manteleita. Kyllä maistuu. :)

Miten te valmistaudutte päivän treeniin, jotta varmasti saatte siitä irti riittävästi? Mulla oli tänään huippuselkätreeni taas hyvän valmistautumisen ansiosta. Selkätreeni ei kyllä kovin paljon tarvitse erityistä motivaation nostatusta, sillä se on aina ollut lempitreeni. Silti on ihan mahtavaa pitkin päivää nostattaa fiilistä. Toki pitää syödä hyvin ja säännöllisesti päivän aikana, jotta on energiaa. Takana pitää myös olla kunnon yöunet, ettei väsytä. Silti, haluan jotain lisää, jotta saan varmasti hyvän treenin aikaiseksi.

Kuuntelen pitkin päivää sellaista musiikkia, josta tulee hyvä fiilis ja joka nostattaa selvästi energiaa jollain tasolla. Tulee vähän sellainen olo, että ei meinaa paikallaan pysyä, pitäsi päästä tekemään jotain. Etenkin treenin lähestyessä laitan jo niitä biisejä soimaan, joita kuuntelen yleensä treenatessa. Siitä tulee jo ihan sellainen fiilis, että pääsis jo treenaamaan! Tekno ja trance toimii hyvin mulle. Samoin joskus dance ja heavy tai pop, mutta harvemmin. Tulee tiettyjä kausia, että kuuntelen tietynlaista musiikkia. Eipä sillä väliä, mistä se jalka alkaa vipattaa.

Yleensä myös etukäteen mietin jo liikkeet, mitä meinaan treenatessa tehdä. Sekin nostaa fiilistä ja tietysti säästää aikaa salilla, kun on selkeä kuvio jo päässä - tosin mikään ei takaa sitä, että pääsee juuri niihin laitteisiin, jos onkin ruuhkaa.

Muutaman motivaatiokuvan vilkaisemisesta ennen lähtöä ei todellakaan ole haittaa... Saa vähän tavoitetta sinne takaraivoon. Kun ei enää meinaa rauta taipua, niin voi kaivella sieltä verkkokalvolta sitä motivaatiota. Millaiset ne lihakset taas pitikään olla?

Valentina Mazzola Santa Susannan EM-kisoissa. Uskomattoman kapea vyötärö. Paksuutta on selässä. :) Team-Andro/Matthias Busse.

Oksana Grishina. Niin urheilullinen. Boris Ivanov Photography.

Juliana Malacarnen jalat on aika uskomattomat. Women's Physique World.

Pia Marlen Johanssenin olkapäitä tulee varmaan tässä vuoden aikana katseltua. kuva www. iform.no


Treenikamat, musiikit ja palkkarit kassiin ja menoksi. Kyllä luistaa treeni. :) Tänään oli vuorossa mm. leuanvetoa, kulmasoutua, alataljaa ja ylätaljaa. Ihan perussettiä, mutta osui ja upposi. Kyllä tuli Pumppi selkään.
 
Loistavia treenejä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti