sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Selkää, selkää enemmän selkää...


Täällä sitä tohotetaan, vaikka hiljaista onkin blogissa. Tässä välissä on taas tullut uusia lukijoita :) Mukavaa. Tervetuloa!

Sen verran on kaiketi painoa tupsahtanut tässä offilla, että dieetti alkanee hieman aiemmin kuin odotin. Vielä ei ole tarkkaa päivää lyöty lukkoon, seuraavalla kerralla päätetään, kun tapaan valmentajan. Sitä pitikin sitten tuossa muutama päivä pohdiskella. Tuntui, etten kertakaikkiaan vielä halua dieetille, vaan haluan sitä lihasta. Mietin, että jos en menisikään keväällä kisoihin... Toisaalta, on lihasta kuitenkin tullut kevään kisojen jälkeen. Ja paljon vaikuttaa ne viimeistelyt ja tankkaus, jos ne tällä kertaa saadaan kohdilleen. Olisin varmasti erinäköinen lavalla. Olisihan se mukava käydä kokeilemassa se T-kävelykin, jota viimeeksi en päässyt tekemään. Joten päädyin sittenkin kisaamiseen. :)

Tällä kertaa tähtäin on siis masters-sarjassa. Siellä ei kilpailu ole yhtä kovaa, kun enää nykyisten sääntöjen mukaan, ei saa osallistua kahteen sarjaan samoissa kisoissa. Eli pitää valita joko yleinen sarja tai masters. Niinpä kilpailijoita on vähemmän masters-sarjassa. Ajatushan on, että testaillaan dieetit ja viimeistelyt kohdallee ja pääsen kokeilemaan myös T-kävelyä. Pidemmän ajan tähtäin on kyllä sitten yleisen sarjan puolella. Ei se tietysti sekään yhtään haittaa, että kevään masters-kisa on SM-kisa... :)



Eilen aloitin päivän mukavalla 6 km lenkillä. Aamupäivällä aurinko paisteli vielä pilvien lomasta, kun kirmasin ulos. Juoksin mahdollisimman rauhallisesti ja seurailin, että syke pysyy peruskestävyysalueella. Rauhallista menoa ihanassa ilmassa. :) Pienen palautumisen jälkeen iltapäivällä suuntasin salille. Selkä sai taas erityiskohtelua kunnon selkäsaunan merkeissä. Rock rock. :D

ylätalja leveä
taljasoutu ylhäältä
alataljasoutu
kulmasoutu
mave

Tuon kun tekee kovaa niin tietää tehneensä. Koville ottaa. Vaikka on treenijuomat mukana, niin naatiksi vetää ja seuraavana päivänä tuntuu. Mutta niinpä sitä kehitystäkin sitten tulee. Jatketaan tästä. :)

Tuloksekkaita treenejä!

6 kommenttia:

  1. Anonyymi10/14/2012

    lisää kirjoituksia ja kuvia!!! todella mielenkiintoista seurata :)

    VastaaPoista
  2. No tämäpä oli kiva kommentti, kiitos! :) Sentään juttuni kiinnostavat - olen vähän epäillyt, että toistan vain itseäni eikä ketään enää kiinnosta... Täytyy siis petrata ja päivitellä tiuhemmin ja rohkaistua kaivamaan se kamerakin useammin esille salilla. :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi10/15/2012

    joo ehdottomasti :) hyvin huomaa motivaatiosti ja uskon että se tarttuu myös lukijoihin!! tsemppiä tuleviin koitoksiin ja nöyryytä sitä rautaa ;p

    VastaaPoista
  4. Kiitos, kiitos! :) Näin täytyy tehdä. Treeni-iloa itsellesikin!

    VastaaPoista
  5. Juu kuvia lisää kehiin! Olen tosin itsekin huomannut, että on pikkuisen vaikeaa ottaa blogiin niitä tilannekuvia salilta, varsinkin sieltä selkäpuolelta tai välimatkan päästä ilman apukäsiä, heh. Ja kännykällä otetut kuvat on aina mitä on, mutta luonto ei anna periksi kuljettaa kameraakaan salille. No, täälläkin ollaan nyt massalla ja pahan nestepöhön kourissa, joten itse jätän ihan suosiolla kaikki vempaimet kotiin joilla olisi mahdollista ikuistaa tämä turvonnut naama vääntämässä rautaa solmuun.

    VastaaPoista
  6. Täytyy näin tehdä, kun toiveita on. :) Kyllähän se kuvien otaminen myös hiukan tahtia hidastaa, kun pitää kameralle silmäillä sopivaa jalustaa, kuvakulmaa ja viritellä sitä kohdalleen. Joten ihan joka kerran ei ilman avustajaa pysty kuvia ottamaan. Saahan siinä myös muutaman kummeksuvan silmäyksen kuntotreenareilta ;)

    VastaaPoista