lauantai 11. helmikuuta 2012

Kuvatuksia

Aika rientää - kisoihin on 9 viikkoa. Joka viikko saan valmentajalta kannustusta ja palautetta. Kunto etenee ja asennot paranevat. Venyttely ja ahkera harjoittelu tuottavat tulosta. Fiilikset on edelleen ihan mahtavat! Jalkoihin näyttää jäävän yllättävän paljon lihasta. En olisi uskonut. Rasvakerros näytti niin paksulta, että luulin jaloista jäävän vain tikut jäljelle. Mutta rasvaa ei ollutkaan kovin paljon, se oli vaan niin muhkuraista :D Ihana päästä siitä nyt eroon. Mieliala senkun kohenee, mitä pidemmälle dieetti etenee. Olen lapsesta asti ollut hoikka (=ruipelo), joten ylimääräiset kilot on mulle lähinnä häiritseviä ja niiden karistessa olo tuntuu aina vaan omemmalta ja luonnollisemmalta. Jalat alkavat näyttää jopa omaan silmään siedettäviltä. Selkään, olkapäihin ja rintaan olisin toivonut enemmän lihasta, mutta sitä on nytkin tullut todella paljon verratuna parin vuoden takaiseen eli ei voi olla senkään puolesta kuin tyytyväinen. Vaikka hinku olisi kyllä päästä taas plussakaloreille ja tahkoamaan lisää lihaksia, mutta se saa nyt odottaa.




Treenailtu on mm. tähän tapaan:

jalat:
a. 1 jalan koukistus  14kg 5 x 12
b. 1 jalan ojennus  20kg 5 x 12
takareidet maaten  25kg 12,  30kg 12,  35kg 10,  30kg 12, 14
etukyykky kp  10kg 12,  12kg 5 x 12
pohkeet donkey  20kg 15, 25kg 20,  30kg 17, 15, 30kg+20kg 15+10

työntävät:
vinopenkki  20kg 10,  25kg 10,  30kg 5 x8
niskan takaa punnerrus  18kg 8, 10, 10, 10
viparikone  15kg 5 x 10

vetävät:
ylätalja eteen mo+vo  40kg 10, 10,  45kg 10, 10, 10,  40kg 10
ylätalja taakse  40kg 10, 10
vaakasoutulaite  20kg 12, 12, 12
tuettu T-bar  15kg 12,  20kg 10,  25kg 10,  30kg 8
scott-laite  10kg 10,  12.5kg 10,  15kg 10, 10


Viimeaikoina olen kunnellut taas pitkästä aikaa paljon trancea. Välillä se ei uponnut kuukausiin ollenkaan, mutta nyt taas soitan sitä kaiken aikaa, joka paikassa. :) Näistä tulee niin paljon hyviä muistoja....





Blogille on tullut taas monta uutta lukijaa. Mukavaa, että kirjoitukseni jaksavat kiinnostaa. Tervetuloa teille! :)

Rentouttavaa viikonloppua!

6 kommenttia:

  1. Heips! Kunto alkaa olemaan jo kohillaan! Paljon tsemppiä treeneihin! Täällä on tahkottava tätä fläskiä enenmmän :)

    VastaaPoista
  2. Hei Jutta! Kiitos. Hiukan täällä vielä kiristellään reisiä ja pakaroita. :) Treeni-iloa sinnekin suuntaan!

    VastaaPoista
  3. Moi pitkästä aikaa :) Oon tosi vähän seurannut blogeja mutta NYT mä kommentoinkin mitä viimeksikin jo piti - hieno kunto, go Maarit! :) Ja uudistunut ulkoasu blogissa on tosi onnistunut :) Turussa nähdään, tuun niin vislaamaan ja muuten kannustamaan mm. sulle :) Tsemppiä viimeiselle yhdeksälle viikolle <3

    VastaaPoista
  4. Hei Saara! Kiva kuulla sinustakin taas! :) On itselläkin toisten blogien lukemiset jääneet kyllä aika vähälle... Kiitos Saara tsemppauksesta ja kommenteista. Olisi mukava nähdä Turussa! Rutkasti tsemppiä sinullekin treeneihin! :)

    VastaaPoista
  5. Jalat tuosta vielä tiivistyy ja näyttää siten tasapainoisemalta, joten ei se olkapäiden "pienuuskaan" haittaa.. Hyvä kunto jo nyt!!

    VastaaPoista
  6. Kiitos Katjuska. :) Näin toivotaan. Positiivisella mielellä eteenpäin.

    VastaaPoista