sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Buenos dias!

Tunnin aamuspinning virkisti kummasti. :) Tasaista hölkkää peruskestävyysalueella. Tykkään hölkätä ja siinä muutenkin veri tuntuu kiertävän lihaksissa paremmin kuin istuen pyöräillessä. Olen muutaman kerran nyt tehnyt aamuaerobisen spinningpyörällä, mutta ehkäpä ensi kerran taas lähtisi lenkille? Tunnelmien mukaan. Intervallikin alkaa pikku hiljaa luistaa... kaipa siihenkin piti tottua. En ollut aiemmin tehnyt niin pitkää intervallia.

Muutenkin jonkin aikaa hieman alamaissa olleet fiilikset on taas noususuunnassa, kun kalorien pudotuksen jälkeen paino lähti taas laskuun. Alkoi vaikuttaa treeneihinkin tuo kun tuntui, ettei saa mitään aikaiseksi. Erityisesti jalkatreeneissä jostain syystä on potku jäänyt vahän puuttumaan. Mutta nyt on taas hyvät fiilikset. Omaan silmäänkin näkyy jo kiristymistä, erityisesti yläkroppa on tiukentunut, mikä nyt mulla oli odotettavissakin. Kyllä hauiksia tehdessä näkyi jo sellaiset suonet käsissä ja olkapäissä että huh huh! :D Mutta kyllä minusta on jaloistakin jo lähtenyt. Jes! Ja jotta jalkatreenitkin saataisi taas kohdalleen, on ensi viikolla kuulemma luvassa jaloille kunnon piiskausta, kun taas nähdään valmentajan kanssa. Ggrrrrr... :D


Lounasta: kaali-kanasalaattia.


Aamupalaksi yrtti-pinaatti-tomaatti-munakasta. Tai neljäsosa siitä leivän, rahkan ja kahvin kera. Nams! Hyvää oli.


Näin kulki keskiviikkoaamun rinta-ojentaja-treeni:

vinopenkki kp  12.5kg 14,  15kg 12, 10, 9
a. peck deck  32kg 16, 14, 14, 11
b. kapea penkki smith  35kg 16,  37.5kg 14, 12, 11
ojentaja talja  35kg 16,  40kg 12, 8

Vihdoin todellakin olen alkanut saada rintatreenin perille rintalihakseen - pitkään se meni ties minne muualle ja rintalihas olikin aivan olematon kuoppa :D Mutta nyt se on vihdoin kasvanut sekin ja on ihan pumpissa treenin jälkeen. Ihmeiden aika ei ole ohi! Olen niiiiin tyytyväinen siitä. Pitäisi kyllä ottaa tuoreita kuvia blogiin (miten musta tuntuu, että olen sanonut tuon ennenkin...) Ehkä se vielä joku päivä toteutuukin. ;)


Tervetuloa uusille lukijoille ja kovia treenejä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti