perjantai 4. marraskuuta 2011

Viimeisiä viedään

Mietin täällä pääni puhki, mitä kaikkea vielä haluaisin (ehkä) syödä ennen dieetin alkua. Nyt just ei kuitenkaan tee oikein mieli mitään. Ne himot varmaan iskee sitten ensi viikolla... tai seuraavalla... tai myöhemmin. Kiinalaista nyt ainakin. Ai niin, ja onhan mulla vielä palanen mustikkapiirakkaa. Nam.

Maanantaina tosiaan käytiin valmentajan kanssa läpi dieettisuunnitelmat, ruokavalio ja treenimuutokset. Ruokavalio ei oikeastaan muutu paljonkaan jo pitkään käytössä olleesta, paitsi tietysti kalorit pienenee ja proteiinien, hiilareiden ja rasvojen grammamäärät on tarkkaan paikallaan. Kaikki tarvittavat vitamiinit, kivennäisaineet ja muut tykötarpeet on hankittu. Sunnuntaina vielä ruokakauppaan niin maanantaina on kaikki valmiina. Aerobista ei tullutkaan ihan niin paljon, mutta aamutreenejä salilla kylläkin. Salitreenitkin siis lisääntyy entisestään. Ja treenit senkun kovenee! :D

Tänään treenasin taas yhdessä upean SM- ja PM III-mitalisti Hanna Saarion sekä yhden tulevan kilpasiskon, Anninan kanssa. Tämän lajin parissa saa kyllä tutustua ihan mahtaviin ihmisiin! Ei voi muuta sanoa. Pari teistäkin lukijoista, kevään kisoihin menijöistä, on jo ottanut yhteyttä. Aivan mahtavaa! Tsemppiä teillekin ja kaikille muillekin treeneihin ja dieetille tavoitteista riippumatta :)

Tytötpä siis piiskasivat kunnon treenit. Yleensä treenailen pääosin yksin, joten hiukka kovemmat treenit tuli näistä, kun oli joku piiskaamassa ja avittamassa painoja ylös. Jess! Meinasin saada halvauksen jo siitä, millaiset painot mulle iskettiin käteen. Hyvä kun jaksoin ne syliini lattialta nostaa... Pienet rintalihasressukat tekivät kauhuissaan töitä ja kyllähän ne painot nousivat ihan kunnon sarjaan, vaikka pääkoppa epäili kovasti homman onnistumista. Toistomääristä ei ole mitään hajua - eikä aina painoistakaan, niitä kun lyötiin mulle vaan kouraan. :D Supersarjaa, pudotussarjaa... en pysynyt perässä kirjauksissa. Takaolkiin en tänään saanut oikein tuntumaa, muuten oli ihan mieletön treeni. Kiitos teille Hanna ja Annina ! :)

a. vinopenkki kp 3x
b. pystypunnerrus kp 3x
a. pystysoutu 3x
b. takaolat 3x
a. ranskalainen 3x
b. ojentajadippi penkillä 3x

Tässä hiukan uusia haasteita treeniin, jos meinaa ideat loppua. Mahtavat olla tehokkaita, voin kuvitella...
Hyvää viikonloppua ja Treenatkaa Kovaa!

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä dieetille ja treeneihin kohti kevättä! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sanna, sitä tarvitaan! :) Treeni-iloa sinullekin!

    VastaaPoista