perjantai 25. marraskuuta 2011

Reeniä reeniä


Vähän kuvatusta T-kävelyharjoituksista. Kaikenlaisia asentoja tulee kokeiltua, mutta vielä ei osaa sanoa, mikä näyttää parhaimmalta sitten, kun kroppa on kisakunnossa. Vielä on sen verran ylimääräistä muotoa ahterissa, että parempi harjoitella erilaisia asentoja :D


Koska taas sattui eilen olemaan jalkatreeni, niin enpäs viitsikään siitä kirjoittaa vaan laitan viimekerran työntävien treenin:

a. viparit  6kg 16,  7kg 14, 14, 15, 15
b. pystypunnerrus lt  20kg 14, 11, 12, 12, 12

a. ristitalja  15kg 12, 10, 8
b. peck deck  32kg 12, 9, 8

a. ranskalainen  20kg 12, 10, 10
b. ojentajapunnerrus tangolla 20kg 12, 12, 12

Meinasi silmät pudota päästä, kun näin treenin jälkeen, miten rintalihakset oli pumpissa. Siis mulla? Rintalihakset? - Jeee!!  Dieettikin etenee. Toisella viikolla paino putosi 700g. Eli ihan hyvältä näyttää.

Tervetuloa taas uudet lukijat! :)

2 kommenttia:

  1. Täälläkin edetään hitaasti mutta varmasti.. Vitsi ne on hienoja hetkiä kun näkee kuinka kunto etenee, johonkin on tullut uusi patti tai kuoppa. :)

    VastaaPoista
  2. Moi Anna. Kyllä vaan, nyt on alkanut vaikkakin haastavin, myös se ehkä palkitsevin osuus - kun sitä tulosta alkaa pikkuhiljaa kuoriutua näkyviin :) Kovasti tsemppiä sinne!

    VastaaPoista