lauantai 1. lokakuuta 2011

Puuskien eteenpäin

Täysillä mennään taas treenien kanssa. En voi vielä kerran olla ihmettelemättä, miten helposti tuli selätettyä jo toinen flunssa tänä syksynä. Yleensä kun on ollut varmaa, että tulee kipeäksi, jos vähänkään siltä tuntuu. Pahin on se yskä, joka tullessaan kestää aina vähintään kuukauden ja estää mm. aerobisen ja myös kovan salitreenin, kun se hengästyessä äityy ihan mahdottomaksi... kiitos atopian. Noh, tyytyväinen täytyy siis olla :) Täytyy vaan pitää kädet kyynärpäitä myöten ristissä, ettei sitä satu sitten myöhemmin ratkaisevaan kohtaan, kun pitäisi täysillä treenata... se pilaisi kyllä kisat varmasti. Ei tarvisi kyllä ollenkaan tulla kuukauden treenitaukoa tänä talvena... on meinaan sen verran pitkä tauko, että kestää aikansa, että pääsee takaisin nomaaleihin treenipainoihin. Se sairaskertomuksista.

Selkätreenit piti tosiaan tiistaina tehdä kevyesti, mutta enhän mä malttanut... tuli sitten kuitenkin niitä painoja jonkin verran lykittyä, kun treeni kuitenkin kulki hyvin, eikä tuntunut pahalta.

ylätalja lapio  40kg 12,  50kg 12, 10
ylätalja taakse  35kg 12,  40kg 12, 12
1 käden kulmasoutu  32.5kg 12,  35kg 12,  37.5kg 10
a. takaolat taljassa 1 käsi kerrallaan  15kg 14,  20kg 14, 13
b. pullover taljassa  25kg 15, 15, 14
haius w-tangolla  20kg 12,  22.5kg 12, 10

Keskiviikkona työntävät meni niiiiiiin hyvin perille ylärintaan, vieläkin on lihakset kipeät :)

pystypunnerrus niskan takaa  30kg 15,  32.5kg 17,  35kg 12, 9
pystysoutu leveä  35kg 17,  40kg 14, 13
viparit  5kg 15, 15, 15
vinopenkki  20kg 12, 13, 13
ristitalja  15kg 8, pudotussarjat 15kg 6 + 10kg 10,  2 x 15kg 5 + 10kg 10 + 5kg 15,  15 kg 6 + 10kg 8 + 5kg 16
ojentajatalja  35kg 14,  40kg 10, 12
vatsat

Torstaina taan iki-ihana jälkarääkki. Pitkillä sarjoilla mennään siis. Askelkyykkykävely tuon 1 jalan prässin jälkeen oli kyllä melkoinen koettelemus, piti lojua vähän aikaa lattialla ja haukkoa henkeä sen jälkeen ;) Prässissäkin oli jo sen verran painoa, että ihan 15 toistoon en päässyt, mutta kyllä tuntui. Ihanuus! Kyllä oli jalan muussia. Tuo pohjesuperi on aivan yliveto.

1 jalan prässi (50kg)  90kg 14, 12, 12
askelkyykkykävely kp  12.5kg  4 x
1 jalan koukistus seisten  14kg 14, 14, 12
1 jalan ojennus  20kg 16, 15, 15
koukistus istuen  82kg 16,  89kg 14, 12
a. pohje istuen  40kg 16, 15, 15
b. pohje hack  50kg  16, 15, 15

Eilen en sitten malttanut olla kipaisematta lenkille, kun oli niin mahtava ilmakin... Vaikka hyvin kulkikin, olisi varmaan ollut parempi heittää hieman lyhyempi lenkki, tuli nimittäin köpöteltyä reilu 7 km. Niinpä 5 km jälkeen alkoi jo jaloissa tuntua, että oli edellisenä päivänä hieman reenattu... Etureidet ja pakarat on todellä kipeät. Levätkööt nyt sitten. Tänään sitten odotelee lempparitreeni, vetävät :D

Ihanata viikonloppua teille kaikille! Taas on muuten tullut uusia lukijoita. Mahtavaa! Tervetuloa! :) Treenatkaa kovaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti