lauantai 8. lokakuuta 2011

Lokakuista lauantaita

Taas on treenailtu kovasti. Alkaa treenin jälkeen peilistä näkyä jo ihan kohtalaisen miellyttävää näkyä :). Mutta lisää lihasta tarvitaan ja haluan ja paljon! Olkapäissä ja etenkin selässä on silti työtä runsaasti. Yläkroppaan tuntuu tulevan todella hitaasti lihasta, vaikka se kovan treenin jälkeen pumpissa joltain näyttääkin.

Vetäviä tuli viikolla jumppailtua mm. tähän tyyliin:

vipuvarsiveto
  60kg 12,  70kg 8, 8
ylätalja taakse
  35kg 14,  40kg 12, 12
kulmasoutu kp
  20kg 12,  22.5kg 13, 13,  25kg 11
a. pullover talja
  25kg 18, 16, 15
b. takaolat talja
  40kg 14, 14, 45kg 13
a. selänojennus 3x
b. vatsat roomalainen penkki 3x
hauiskääntö talja
  30kg 14,  35kg 12, 9
kiertäjänkalvosin

Työntäviä tuli pumppailtua urakalla pudotussarjoilla:

pystypunnerrus seisten  lt
  20kg 14,  22.5kg 12, 11, 10
viparit
  6kg 20+4kg 16+3kg 16,
  6kg 16+4kg 14+3kg 14,
  6kg 16+4kg 12+3kg 12
ristitalja
  15kg 12+10kg 16+5kg 22,
  15kg 9+10kg 10+5kg 12,
  15kg 5+10kg 7+5kg 16
peck deck
  36kg 12, 7,  32kg 13
ojentaja talja
  35kg 12,  40kg 10, 8

Jaloille taas ihanaa rääkkiä - miten niin tykkäänkin siitä! Nyt meni jo täydet sarja prässiäkin 90 kilolla. Kummallista, miten jalat ottaa nyt treeniä.

1 jalan prässi
  (50kg) 90kg 15, 15, 15
askelkyykkykävely
  12.5kg  4 x
1 jalan koukistus seisten
  14kg 15, 15, 15
1 jalan ojennus
  20kg  16, 15, 18
koukistus istuen
  82kg 17,  89kg 16, 15
pohje smith
  70kg 20,  80kg 15, 16, 15, 15, 18

Päätin tässä välissä pitää mässyttelyviikonlopun... Puheltiin nimittäin valmentajan kanssa, että dieetti alkaa jo marraskuun puolivälissä, jotta varmasti saadaan nuo koivet esittelykuntoon, niissä on nimittäin kyllä puuhaa. Niinpä nyt sitten sallin itselleni herkkuja, kun kohta alkaa tiukka ruokavalio, eikä kuukausiin saa lipsua. Jospa saisi vedettyä sellaiset överit, ettei tee mielikään ;D (no ehkä ei kuitenkaan)

Karmu sentään, kun sinne onkin aikaa - kisat on huhtikuun puolivälissä. Siis tavallaan paljon aikaa dieetin kannalta, mutta niin kovin vähän treenin kannalta... Toisaalta odotan dieetin alkua, että saisi ekaa kertaa elämässään nähdä omat jalkalihaksensa, jotka toivottavasti sieltä kuoriutuvat esiin ja pääsisi vihdoin niidenkin osalta sutjakkaan kuntoon. Ja muutenkin näkisi jo vähän, mitä on saanut aikaiseksi ja millainen kuvatus lavalle on astelemassa. Toisaalta hirvittää. Treeniä tulee lisää ja varsinkin sitä aamuaerobista. Olen niin onnettoman huono heräilemään aamuisin, että mitähän siitä mahtaa tulla ?! Tällä kertaa on ihan kiva saada dieettiin ohjeet asiantuntijalta, verrattuna kevään dieettiin, vaikka ei kai se omatoimisestikaan ihan huonosti mennyt. Ei minusta ainakaan vaikuttanut, että lihas olisi vähentynyt. Taas pääsee oppimaan paljon uutta itsestään ja kropastaan.
Enemmän alkaa myös muut kisa-asiat pyöriä jo mielessä. Bikinit, värit, viimeistely ja miten työn saa sovitettua niihin häsellyksiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti