keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Just can't get enough

Lukijakunta kasvaa hiljalleen :) Anonyymejä tunnustautuu tasaisesti lukijoiksi. Hienoa! Tervetuloa taas uudet lukijat. Täytyy siis myös patistaa itseään kirjoittelemaan. Taas oli jalkapäivä - kuinka päädynkin kirjoittelemaan aina jalkapäivänä? Kerrataan nyt parit viimeiset reenit kuitenkin.


Maanantaina mielitreeni - treenailin vetäviä ja selkä sai kyytiä. Vielä tarvitsisi saada selkä vähän alempaa levenemään. Paljon siihen on kyllä tullut tässä muutaman kuukauden aikana kehitystä, mutta lisää tarvitaan. Ja sama juttu olkapäiden kanssa, paljon on tullut, mutta lisää vaan :) Onneksi on vielä tovi aikaa.

selkäkone  95kg 10,  105kg 10, 8, 8
ylätalja eteen eri otteilla  40kg 12, 10, 12,  50kg 10, 10
T-bar eri otteilla  30kg  10, 12, 10, 12
1 käden soutu  40kg 12,  45kg 12,  50kg 12,  55kg 10,  60kg 10
ylätaljaveto takaolkapäille  30kg 12,  35kg 12, 14, 12,  30kg 15


Tiistaina työntäviä. Rintaankin olen jopa saanut lihasta aikaiseksi (saa tuulettaa) - toiselta puolelta on jo melkein kuoppa hävinnyt (jeee!), toisella puolella vielä vähän on ylärinta kuopalla, mutta huomattavasti vähemmän kuin vielä kesällä. *kele, kyllä on väännettykin! Alkaa tuokin murheenkryyni pikkuhiljaa olemaan ojennuksessa. Ei ne painot vaan silti päätä huimaa, vaikka kehitystä on tullutkin... mutta sillä ei ole väliä, kunhan lihaa tulee.

penkkii smith  35kg 13,  40kg 12,  45kg 8, 8, 7
vinopenkki lt  25kg 11, 10, 10, 10
pystypunnerrus lt  20kg 12,  22.5kg 8, 6,  20kg 10, 9
viparit  6kg  14, 14, 14, 14
vatsa taljassa  60kg 20,  65kg 20, 20
ojentaja taljassa  35kg 12,  40kg  11, 10, 9


Keskiviikkona koipia. Ja sitten niitä jalkoja ja pitkillä sarjoilla vielä puurretaan. Tänään uskaltaduin jopa kyykkäämään vapaalla tangolla. En tiedä, miksi olen sitä niin kammonnut ja takertunut aina vaan smithiin... Tänään päätin olla rohkea ja irrottautua tuosta kiskoihin kangistumisesta. Eikä se sitten niin hirveää ollutkaan, vaan yllättävän mukavaa. :)

kyykky lt  50kg 14,  60kg  15, 15 (olikohan tässä vielä 1 sarja, jota en vaan merkannut?)
prässi sviipit  100kg 16, 16,  105kg 15
prässi sisäreidet  50kg 15,  70kg 15,  80kg 16
takareisi seisten  14kg  15, 15, 14
pohje seisten  70kg 18,  80kg  5 x 15
takareisi istuen  82kg 15,  89kg  17, 16, 18

Sitten jääkaapille rahkapurkkia noutamaan eli iltapalalle ja pian voimaunille. Woimakasta viikonjatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti