lauantai 15. lokakuuta 2011

Jalkoloita

Jospas taasen kirjoittelisi... Kovaa painan menemään treenejä ja tuntuu se tuottavan jotain tulostakin. Herkuteltukin on ja hankittu siten pari kiloa jo ylimääräistä... Nimittäin sipsit on maistuneet, samoin juustot ja juuri ahdoin itseni täyteen kiinalaista... kanaa ja ananasta saattaa kyllä dieetillä tulla ikävä! Eli hiukan on rasvapainotteisia nuo mun herkut, makeaa ei niinkään, vaikka on karkkiakin tullut vähän mussutettua. Jospa ne ylimääräiset kilot sitten lähtevät yhtä nopeasti kuin ovat tulleetkin... En meinaa kuitenkaan tätä vauhtia jatkaa syöminkejä, alkaa jo riittämään.

Jalat kävin äsken rääkkäämässä ja nyt ne on aika sippi. Jonkun ajan päästä, kunhan tuo kiinalainen asettuu vatsassa, lähden kyllä kävelemään. Mielenkiinnolla kyllä odotan dieettiä - jännä nähdä, mitä noiden ihrojen alta jaloista paljastuu....Huomenna olisi T-kävelyharkat :) Täytyy sitäkin alkaa tahkota säännöllisesti.

prässi  (100kg),  150kg 16,  180kg 17,  190kg 16,  200kg 17, 17
askelkyykkykävely  kp 12.5kg
reiden ojennus  48kg 15, 16, 15
1 jalan koukistus seisten  14kg 15, 15, 15
koukistus istuen  89kg 15, 15, 15
a. pohje istuen  40kg 17, 16, 15
b. pohje hack  50kg 17, 16, 15

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti