torstai 18. elokuuta 2011

Voimailua

Tänään tein enempi voimaliikkeitä, eli hiukan isommat painot ja vähemmän toistoja. Selkä sai kyytiä. Aivan mahtava treeni. Loppuun tein vielä kapealla otteella pari kertaa leukoja. Yleensä olen tehnyt leveällä otteella ja niitä ei niin paljon saakaan. Kapealla meni jopa treenin päätteeksi saman verran kuin leveällä treenin aluksi :D Taidankin vedellä niitä seuraataksi treenin alkuunkin.

ylätalja lapio  45kg 10,  50kg 8,  60kg 6, 6
T-bar  35kg 10,  40kg 9,  45kg 7
1 käden soutu  35kg 10,  40kg 7, 7
takaolat taljassa  40kg 13,  45kg 12,  50kg 12
takaolat maaten ristitaljassa  10kg 12, 7, 6
tuettu hauiskääntö kp  9kg 10,  10kg 6, 4+9kg 3
vatsakone  45kg 15, 15, 12
leuanveto kapea ote  4, 4

Olen jo varustautunut kisakengilläkin - ostin ne viimeeksi kisamessuilta, sellaiset läpinäkyvät.
Treenin jälkeen käväisin kaupassa ja huomasin, että irtokarkit oli tarjouksessa... piti ottaa ihan vähän, mutta siinä oli muutama ihminen niitä mättämässä isoihin pusseihin ja joku joukkohysteria siinä iski muhunkin...  järkyttävää. Nyt tuolla keittiössä jököttää ihan törkeän kokoinen karkkipussi. Mulla menee varmaan vuosi sen syömiseen... byääää. Reidet eikun paksunee. ****kele! Karkkiale pitäisi kieltää lailla! ;)

3 kommenttia:

  1. Onko ne nyt ne bikini kisat vai mitkä??

    VastaaPoista
  2. Moi Miia! En ole menossa bikinikisoihin (ei varmaan kroppa olis tarpeeksi virheetön sinne ;) ). Toki siellä ei tarvitse olla myöskään niin paljon lihasta, eikä yhtä kireässä kunnossa. Kyllä mä yritän body fitness -kisoihin. Eli lihasta saapi olle enempi ja dieetti pitää olla kovempi... :) Rautakankikroppa ei myöskään taipuisi classic fitnessin vapaaohjelmaan... olisi varsin koominen näky :D Suorastaan hulvaton. Pitäydyn turvallisessa bodyssä.

    VastaaPoista
  3. Itse tykkään myös enempi bf-tyylistä :) mun yksi kaveri on osallistumassa sinne bikiniin niiin sillä kysyin :).

    VastaaPoista