tiistai 19. heinäkuuta 2011

Jalakset

Treenit luistaa yleisesti ottaen todella hyvin. Tänään taas jalkoja. Miten aina kaikki unohtelut sattuukin juuri jalkapäiville?? Viimetreenissä loppui walkmanista akku, mutten muistanut sitä ladata, joten fiilis laski heti kun tajusin, että treenimusa puuttuu. Myöskin sukat ja polvituet olivat jääneet matkasta.... Sillälailla. Teki mieli melkein rangastukseksi lähteä niitä kotoa hakemaan ja latailemaan soittimen akkua, mutta treenailinpa sitten kuitenkin ilman. Kyllä se viimeinen rutistus jotenkin sitten jäikin puuttumaan. :(

Etukyykky smithissä on vielä opettelun alla - hiukan häiritsee se, miten tanko painaa olkapäitä ja että sen saisi siinä tukevasti pysymään. Jalat kyykkäisi kyllä painavampaakin, mutta olkapäät ei vielä kannattele enempää. Prässissä olen pitkään tehnyt sviippejä tai yhtä jalkaa, siitä on aikaa kun olen tehnyt perusmassaliikettä. Jotenkin oli sellainen tunne, että jalkoihin on tullut voimaa tässä välissä ja päätin kokeilla, paljonko menee. Yllätyinkin, kun viimeiseen sarjaan sain lykätä 150kg +kelkka, kuulemma suurinpiirtein 40kg, eli noin 190kg. Huh huh. Tosin, valkun kanssa alaslaskut on tehty todella hitaasti ja tässä en nyt ihan niin hitaasti tehnyt. Ihmekös tuo, kun tuntui, että jalkoihin on tullut massaa lisää :) kai sitä on sitten tosiaan tullut. Aiempi ennätys toukokuulta oli 120kg + kelkka.... Eli reilusti parani tässä kahden kuukauden aikana.

Tässä puuhailut tässä kertaa. Nyt prässin painoihin on siis lisätty kelkan paino - aiemmista postauksista se puuttuu.

takareisi seisten  11kg 12, 11, 10
etukyykky smith  40kg 12,  50kg 12, 12
takareisi istuen  82kg 12,  89kg 14,  95kg 12, 10
prässi  90kg 12,  140kg 14,  160kg 16,  180kg 14,  190kg 10
pohje istuen  25kg 20,  30kg 16, 14
pohje seisten  60kg 20,  70kg,  17,  80kg 13

Jalat tuntuu menevän vauhdilla eteenpäin - luulenpa, että massaliikkeistä pitää vaihtaa sellaisiin, joilla saisi enemmän muotoa. Kunpa selkä ja olkapäätkin menisivät samaa vauhtia... Tosin, viimeeksi työntävien treeniä ennen lämmitellessä meni hiukan rimpuilemalla jo 5 leukaa. Joten ehkä sekin etenee pikkuhiljaa. Selkätreeni ei viimeeksi oikein sujunut, kun olin nukkunut huonosti edellisen yön. Kylläpä vaan vaikuttikin - voimat oli aivan hukassa. Tein suosiolla ihan kevyen treenin sitten, en edes yrittänyt vääntää. Ja silti olin aivan naatti treenin jälkeen. Huoh. Seuraavana yönä nukuin kellonympäri ja työntävät tosiaan menikin sitten paremmin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti