tiistai 14. kesäkuuta 2011

10 000 rikki

Jei! 10 000 kävijän raja on ylittynyt! :)  Kiitokset teille lukijat ja myöskin satunnaiset vierailijat. Sentään joku jaksaa säännöllisesti lueskellakin, vaikka tuntuu, etten saa kiinnostavaa tekstiä aikaiseksi - kaikkin kulkee niin samaa rataa, että asioiden toistaminen tuntuu tylsältä. Laittakaa ihmeessä kommentteja tai kertokaa, mistä haluaisitte kuulla.

Tässä kohtaa kai pitäisi tehdä perinteiden mukaan pientä yhteen vetoa blogista. Suurin osa lukijoista on tietysti Suomesta, mutta kävijöitä on  myös Ruotsista, Saksasta, USA:sta, Italiasta, Belgiasta, Ranskasta, Iso-Britanniasta, Islannista, Kanadasta ja Tanskasta. Tässä mielenkiintoisimpia hakusanoja, joilla blogiin on päädytty:

- lyijypunnus 40kg (...tilapäisesti lopussa)
- hauis nopeasti suuremmaksi (...lisää lihasta mullekin! treeniä vaan)
- kiinalainen+hiilarit (...nam. kiinalainen ruoka on hyvä hiilarilähde!)
- miten pyöreät olkapäät (... kovalla treenillä, haussa on)
- miten saada itsensä salille (...tjaa-a. niskasta kiinni ja menoksi)
- olkapää naksuu (...niin naksuu. kiertäjäkalvosimen venyttelyä)
- reisissä rasvakerros (... jep. siellä sitä on.)
- tsemppimusaa kisoihin (...poppikone täyteen vaan)
- tuulien merkinnät (...?? ei tainnut löytyä täältäkään)
- väsy iski (...lepoa sitten, päikkärit on poikaa)
- vatsat taljassa kuva (...ei ole kuvaa - ainakaan vielä)

ruipelo sivulta

Sitten asiaan. Tässä välissä on treenattu jalat, jotka käytiin tappamassa valmentajan opissa. Hertsileijaa. Kovin montaa liikettä ei ollut, mutta sitäkin rankempia. Itse en uskaltaisi yksin prässillä tehdä noilla painoilla, mutta hyvä kun oli nyt varmistaja, joka kannusti vieressä. Näissä on kyllä kelkan paino mukana, oman salin prässin kelkan painoa en tiedä, joten sitä en ole koskaan painoihin laittanut. Olikin hauska yrittää prässin ja takareisien jälkeen päästä portaita ylös tekemään askelkyykkykävelyä :D - hieman hitaasti kävi ja meinasin kompastella askelmiin, kun polvi ei noussut.


ruipelo edestä

jalkaprässi superina 
a. etureidet 130kg 10, 150kg 10, 10, 10, 12
b. sisäreidet 130kg 10, 150kg 10, 130kg 10, 10, 12

takareidet maaten  
20kg 4 x 9

askelkyykkykävely
5kg paino, 25, 25
2 x 7kg kp, 25, 25 

pohkeet istuen 
20kg 13,  25kg 13, 20kg 12, 12

Hyvä ettei menty takaisin alakertaan kerien kolmella voltilla. Vieläkin tietää tehneensä. Todella hyvä treeni oli siis. :) Treenit jatkuu... 


ruipelo takaa



 

2 kommenttia:

  1. Haha, tosi hauskat noi hakusanat :DD

    VastaaPoista
  2. --- Ja etenki sun vastaukset :DD

    VastaaPoista