tiistai 3. toukokuuta 2011

Tuumailuja

Ilmeisesti nyt alkaa ajatus kiteytyä ja varmuus tulla siitä, mitä haluan. Pitkään olen asiaa taas pyöritellyt ja päädyin ottamaan taas uuden harppauksen eteenpäin kohti unelmaa. Tiedän, että enää ei voi pitkään miettiä, jos tämän unelman aikoo joskus toteuttaa, alkaa ikää olla sen verran. Siispä... kävin arvioituttamassa itseni, kuulemassa puutteet ja vahvuudet. Huippulahjakas en ole, mutta kehityskelpoinen :) Se on sentään hyvä, eli kuten tiedän itsekin, työtä vaaditaan ja sitä olen nyt valmistautunut tekemään ihan tosissaan. Niinpä minulla on nyt valmentaja. Pakkohan tähän touhuun on varmuutta saada, ettei mene turhaan räpeltäessä aika. Kohta alkaa rytistä, kunhan saan uuden ohjelman ja muutkin asiat kuntoon. Saattaapi loppua turhat haihattelut oranssi-valkoisten merkkien perässä pitkin pöpelikköjä (voi ei, juuri kun innostuin). Katsellaan mitä tuleman pitää, torstaina on ekat treenit valmentajan kanssa ja treeniohjelma menee ainakin remonttiin. Syömisten kanssa olen kaiketi pärjännyt paremmin, ne on kuulemma olleet mulla paremmin "hanskassa", mutta saattaahan ruokavaliokin muuttua. Onpahan vaan jännää... :D Tiedän, ettei tämä taival suinkaan tule olemaan helppo, mutta varmaan kaiken sen arvoinen. Enpähän ainakaan jää miettimään, "mitä jos olisin..." Ei auta mamman enää ruikuttaa ja epäröidä, se on menoa nyt!



Sillä välin rinta ja selkä ovat saaneet jumppaa entiseen malliin. Niin kuin olisi hienoista parannusta tapahtunut (hyvin pientä). ;D Eiköhän tuohon onnettomaan rintaankin pian lääkkeet löydy...

penkki (lämmittely 20kg, 25kg, 30kg)  35kg 8, 7
vinopenkki kp  12.5kg  15, 12
ristitalja  20kg 9,  15kg 15
viparit 1 käsi  12.5kg 12
pystypunnerrus smith  37.5kg 14, 9
viparit istuen pudotussarja 7kg 16,  5kg 12,  3kg 12
viparit maaten  5kg 16, 15

päivän treeni:  rinta, etu- ja sivuolka  55min  Hr116/kcal 238/fat 55%

ylätalja  (30kg, 40kg)  50kg 11, 10
alatalja  50kg 10, 11
mave smith (60kg)  85kg 8, 8
kulmasoutu kp  20kg 14, 14
viparit kulmassa taljassa 1 käsi  10kg  14, 12
viparit maaten taakse  4kg 10, 10

päivän treeni: selkä  1h20  Hr 131/kcal 509/fat 50%


mozzarellasalaattia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti