keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Reeninkejä

En ole kuukahtanut hiitatessa, vaikka hiljaista taas onkin ollut. :) Maanantaina oli selkäpäivä. Ylätalja junnaa paikallaan, vaikka muissa liikkeissä tuntuu pääsevän eteenpäin. Mavessa tulin vapaalla tangolla epähuomiossa kiskoneeksi saman kuin smithissä. Olihan tuo ehkä hiukan raskas, kovin paljon polvien alle en tankoa uskaltanut laskea - ehkä hitusen pienempi paino olisi tuottanut puhtaamman suorituksen. Viparit kulmassa tein eri taljalla, siksi isompi paino. Melko hyvä selkäreeni oli, vaikkei ihan vetänyt vertoja edelliselle.

ylätalja (lämmittely 25kg, 35kg)  45kg 12, 12
alatalja  45kg 14, 15
mave vapaalla tagolla (60kg)  80kg 8, 8
kulmasoutu kp  17.5kg  15, 17
viparit kulmassa taljassa 1 käsi kerrallaan  10kg 12, 12
viparit kyljellä maaten taakse kp  4kg 12, 10

päivän treeni  selkä, takaolat  1h10  Hr 122/kcal340/fat 50

Tiistaiaamuna oli siis HIIT (High Intensity Interval Training). Tällä kertaa en laittanut aivan niin isoa vastusta, jotenka jaksoin sen minuutin polkea täysillä. Nytkin kyllä 40 sekunnin kohdalla mielessä käväisi: "Puuh, ei jaksa, luovuttaisko tässä kohtaa??". Jostakin kuitenkin kaivoin vielä sisun rippeet ja ärräpäistä vielä muutaman hippusen lisävoimaa ja jatkoin. Vastaavasti minuutti kevyesti ja siten toinen samanlainen sarja perään. Jotenkin se minulla käy kurkkuun, vaikka sisällä polkee... kumma. En ole varma pysyikö sykemittarin romu ollenkaan mukana tuossa, mutta ainakin se käväisi siellä 176 nurkilla muistaakseni. Mittarista kun ei suoraan näe maksimia, pitää itse seurata...

päivän treeni  HIIT 1+1min x2

Tänään sitten ojentaja ja hauis rääkkäysvuorossa. Sama tuttu ohjelma, pienellä muutoksella, hauis normaalisti taljassa, ihan vaihteeksi vain. Tänään olikin sitten taas ihan se tuttu "normaali" tuntuma ja treeni luisti taas todella hyvin - kalorit ovat taas onnellisesti miinuksella ja hiilaripöhö kadonnut. Taas edistystä viimekertaiseen liikkeissä.

kapea penkki (lämmittely 20kg, 25kg, 30kg)  35kg 12,  37.5kg 7
hk kulmatanko (20kg)  30kg 9, 9
a. ranskalainen  25kg 12, 7
b. hk vinopenkillä istuen   8kg 14,  9kg 5+3
a. ojentaja taakseisku taljassa 1 käsi  10kg 14, 11
b. hk taljassa  30kg 15,  35kg 10
a. ojentaja taljassa  35kg 16, 12 (saattoivat menna laskut jo sekaisin..)
b. hauis myötäotteella talja  25kg 15, 11

päivän treeni  ojentaja, hauis  1h  Hr 134/kcal 358/fat 4%

Taisin taas kuvitella tuon rusinan isommaksi kuvaa ottaessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti