sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Punttisalin hämärään mä toisten lähdettyä jään...

HIIT-treenit ovat jatkuneet tällä viikolla ja intervalleihin on tullut yksi lisää. Yhden lisääminen ei tuntunutkaan niin pahalta kuin olin luullut ja se kurkun kipuilukin on kadonnut. Tähänkin alkaa pikkuhiljaa tottua.

Perjantaina treenasin käsiä. Menestys oli vaihteleva... lienee johtunut siitäkin, ettei rinta-selkä -päivien jälkeen ollut normaalia lepopäivää ennen käsitreeniä. Ihan hyvä treeni kuitenkin. Hiukan vatsoja vielä päälle niin avot, kyllä oli mehut pois homman jälkeen.

kapea penkki (lämmittely 20kg, 25kg, 30kg)  35kg 12, 9
hk kulmatangolla (20kg)  30kg 8, 8
a. ranskalainen  25kg 10, 7
b. hk kp istuen vinopenkillä  9kg 12, 6
a. ojentaja taakseisku taljassa  10kg 14
b. hk vinopenkin takana seisten  15kg 12, 12
a. ojentaja talja  35kg 16, 14
b. hauis talja myötaotteella  25kg 16, 14
istumaan nousut 30
vatsakone  50kg 20, 13
vartalonkiertokone  35kg 14

päivän treeni  kädet, vatsa  1h10  Hr 132/kcal 393/fat 50%

Tänään oli vähän veltto olo. Arvoin koko päivän lähdenkö salille vai lenkille vai pidänkö vapaapäivän. Sain tsempattua itseni illalla salille ja ihan hyvinhän se sitten kuitenkin kulki. Melkolailla yksikseen sai lauantaiehtoona reenailla. Seinän takana baarissa oli (taas vaihteeksi) kova meno mökästä päätellen. En voi käsittää, kuinka ne jaksaa siellä aina koluta, oli päivä ja kellonaika mikä tahansa... parhaimmat jatkavat jo sunnuntaiaamuna yhdeksiän-kymmenen aikaan. Mieluummin vietän iltani punttisalin hämärässä ja toikkaroin kotiin treenistä veltoilla jaloilla. :)

Hiukan piti kyllä itseä jatkuvasti treenin lomassa psyykata, että jaksoi rutistaa täysillä kaikki. Jei! Prässiin heitin taas pienet kiekot lisää - ehkä olisi voinut heittää vitoset, mutta vähän hirvittää tuon etureisien etukäteisväsytyksen kanssa ihan kovin suuria painoja lisäillä... joutuu pian kokeilemaan, miten prässin välistä saa itsensä kammettua pois. Tutut tutisevat makaronit oli kotiin tuomisina. Kasvakaa reidet kasvakaa! Pohkeita tehdessä oli taas aivot niin tyhjänä ja laskuista sekaisin, etten ole varma montako niitä toistoja oikein tuli... jotenkin ne aivot vaan ei pelaa samaan aikaan pohkeiden kanssa :D

kyykky (lämmittely 20kg, 40kg, 60kg)  70kg 13, 12, 12
prässi (lämmittely 50kg, 80kg, 95kg)
a. reiden ojennus  55kg 20, 12,  48kg 12
b. prässi  95kg 14, 14,  97.5kg 11
reiden koukistus  89kg 17, 15
a. pohkeet hack  50kg 20, 14, 12
b. pohkeet istuen  10kg 19, 16, 12

Nyt pitäisi kiivetä nukkumaan yläkertaan näillä jaloilla ... huoh. Aamulla varmaan ovikello soi jo ennen kukonlaulua, kun pienet pääsiäisnoidat kirmaavat innoissaan virpomaan.
... zzzz

päivän treeni   jalat 1h10  Hr 131/kcal 407/fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti