perjantai 11. maaliskuuta 2011

Yökyöpeli

Salilla tulikin oltua sitten pidemmän kaavan mukaan. Unohduin lämmittelemäänkin crossariin puoleksi tunniksi, kun aloin katsoa koirakuiskaajaa. Treeni ei ollut myöskään niin kovin tehokas, sillä oikeita painoja sai hakea ja  aika meni paljolti myös opastusta, vinkkejä ym. kuunnellessa ja kirjotin kynä sauhuten ylös kaiken. Mutta nytpä onkin sitten koko ohjelma ja lisävinkit käyty läpi, nyt sitten vain omatoimisesti hommiin. "Kammottaa" jo nyt huominen jalkatreeni...

Ojentaja-hauis -treeni sisälsi paljon uusia liikkeitä, joita en ole ennen tehnyt. Täytyy sanoa, että tämän setin kun vetää kovaa, niin saattaa vähän tuntua käsissä. No, ok alan laskea tangon painon mukaan tästä lähtien painoihin, onhan se toki vastusta sekin :) Tähän settiin tuli kyllä ylimääräisiä sarjoja, kun painoa piti hakea.

kapea penkki  lämmittely +  30kg 6, 9
hauiskääntö kulmatanko 20kg 10,  25kg 10, 10

a. ranskalainen punnerrus  20kg 10, 11
b. hauis istuen vinopenkissä kp (kämmen koko ajan ylöspäin) 10kg 7,  8kg 8

a. ojentajan taakseiskut taljassa (1 käsi kerrallaan) 10kg 6,  5kg 10,  10kg 10 (unohdin viimeisessä sarjassa, ettei mun pitänyt jaksaa tehdä tätä 10 kilolla ;D Hyvin meni kuitenkin)
b. hauis taljassa (1 käsi kerrallaan)  15kg 6,  10kg 16, 15

a. ojentaja taljassa  30kg 16,  35kg 6+2
b. hauis taljassa myötäotteella  15kg 15, 15 (tähän joutuu vähän totuttelemaan, kun en ole koskaan tehnyt näin päin)

Siinäpä se. Ja painokin oli aamulla vihdoin alaspäin menossa. 62,5kg :) Jes!

päivän treeni  ojentaja, hauis  2h,  Hr 129/kcal 728/fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti