perjantai 18. maaliskuuta 2011

Selkää ja lapasia

Eilen reenailin selkää ja takaolkia. Jotenkin uuden ohjelman ja tekniikan hiomisen myötä on saanut ihan uutta boostia reeniin ja se luistaa todella hyvin edelleen jatkuvasta dieetistä huolimatta. Nyt dieetille on kuitenkin loppu päätetty ja se on kuun vaihteessa. Silloin tulee kolme kuukautta täyteen dieettiä ja se saa nyt riittää, katsotaan mihin loppupainoon pääsen. Vähän tahmeaa on ollut loppu - häiriöitä on ollut liikaa, kyläilyjä yms. jolloin ei ole voinut laskea tarkalleen kaloreita. On tässä kuitenkin saanut tuntumaa dieettaamiseen. En malta odottaa, että taas pääsee plussakaloreille ja pääsee hakemaan taas lihasta. Tällä kertaa en kyllä ala bulkkaamaan samaa tahtia kuin syksyllä, vaan olen vaan hiukkasen, ehkä 100kcal, plussalla. Katsotaan mihin se johtaa. Mutta reeneihin.... selkää takaolkia ja vatsaa:

ylätalja (lämmittelyt 25kg, 35kg) ja 45kg 2x10
alatalja  45kg 2x10
mave polvien alta smith  (50kg) 70kg 9,  75kg 9
kulmasoutu kp 15kg 2x15

vipunosto kulmassa talja 1 käsi kerrallaan  5kg 2x15
vipunosto kyljellä maaten taakse  3kg 2x11

istumaan nousut 50
rutistukset 15, 12
vartalonkiertokone  30kg  14, 10


Tänään ojentajat ja hauis ja kyllä, supersarjat olivat varsin tehokkaita. Muutaman katseen keräsi reenistä seurannut hauis-ojentajapumppi :D

kapea penkki smith (lämmittelyt 20kg, 30kg, 35kg, 40kg - ei meinannut sopiva paino löytyä) 45kg 2x11
hauiskääntö kulmatangolla (20kg)  25kg  12, 10

a. ojentajan taakseisku taljassa 1 käsi kerralaan  10kg 2x14
b. hauis vinopenkin takana seisten taljassa 1 käsi 10kg 18,  15kg 10

a. ranskalainen kulmatangolla  20kg  10, 11
b. hauiskääntö vinopenkillä istuen kp  8kg 10, 5+3

a. ojentaja taljassa  30kg 20,  35kg 7+3
b. hauis taljassa myötäotteella  15kg 20,  20kg 16


päivän treeni:  selkä, takaolat, vatsa  1h 30  Hr 125/kcal 464/fat 55%
                        ojentaja, hauis  1h10  Hr 123/kcal 350/fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti