tiistai 15. maaliskuuta 2011

Rintaa

Vihdoin penkkikin on alkanut sujua, eikä ainoastaan rasita ojentajia ja olkapäitä, vaan rintaa. Taidan oikein tykätä penkistä nykyään. :) Jee, lisää lisää! Tuntuu, että voimakin on lisääntynyt, kun tekniikka on kunnossa. Sotilaspenkkityyliäkin voisi kokeilla, jos vielä parempaa tuntumaa hakee. Täytynee jossakin välissä koettaa. olkapäihinkin tuli taasen mahtava pumppi. Vatsa piti tehdä mutta sen unohdin...

penkkipunnerrus lämmittelyt pyramidilla ylös  20kg 10,  25kg 10,  30kg 10 ja 32.5kg 8, 8  (jei!)
vinopenkki kp  12.5kg 13, 11
ristitalja  10kg 20,  15kg 14, 10

vipunosto sivulle käsi kerrallaan kp  9kg 20
pystypunnerrus edestä smith  37.5kg 11, 7
vipunostot istuen, pudotussarja  6kg 20,  4kg 14,  3kg 12
vipunosto sivulle kyljellä maaten  3kg 18, 20

päivän treeni  rinta, etu- ja sivuolkapäät  1h20  Hr 119/kcal 389/fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti