lauantai 19. maaliskuuta 2011

Reisien rääkkäystä

Hiukan muunnetulla treeniohjelmalla rääkättiin reittä olan takaa. :) Pientä piikkausta etureisille.

Olenkin aina miettinyt, miten joku supersarja onnistuu tehdä, jos laitteet on etäällä toisistaan... hankalaahan se on. Nimittäin olin tehnyt tuon lämmittelyn prässissä ja mennyt reiden ojentajalaitteelle ja olin valmiina aloittamaan superin, kun sivusilmällä näin, että eräs nainen oli hyvää vauhtia mättämässä mun painoja prässistä pois... noh, siitä sitten takaisin prässille ja selittämään, että on sarja vähän kesken. Lähtihän tuo, mutta en ymmärrä, jos mun tavaroita on siinä levällään ja painot kelkassa, niin pitääkö siihen hyökätä, jos ketään ei hetkeen näy?? Ei ollut edes erityistä ruuhkaa. Aarrg!

Kiukulla sitten teinkin tuon superin, ja kyllähän tuntui. Hirvitti oikein mennä prässiin ojennuksen jälkeen, olin varma, että se kelkka jysähtää alas niin, että töminä käy. Mutta ei, hyvinhän tuo meni. Pohkeet oli taas yhtä kidutusta. Taas oli niiiin makoisa reeni, makaronivalmiit jalat. Vanuutusta kaipaa roppa nyt.

kyykky smith (lämmittely 20kg, 50kg, 60kg) 70kg 3x10
prässi (lämmittely 50kg, 70kg, 90kg)
a. reiden ojennus  55kg 18, 14,  48kg 14
b. prässi  90kg 3x10
reiden koukistus  82kg 15, 15, 15
a. pohkeet hack  50kg 20, 12
b. pohkeet istuen  10kg 20, 16

päivän treeni  jalat  1h15min  Hr 128/kcal 407/fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti