perjantai 11. maaliskuuta 2011

Koipien kidutusta

Ei tullut aivan niin rankka päivä kuin edellinen jalkatreeni. Johtui varmaan prässistä, kun alkoi tuntua niin kevyeltä se paino, jolla viimeeksi ähelsin niin että silmissä sumeni. Piti heitellä kiekkoja lisää ja silti pari viimeistä sarjaa tuntui aika kevyeltä. Ensi kerran siis enemmän painoa.

Vaan ei se nyt ihan hukkaan mennyt, kyllä oli vapinaa ja notkahtelua taas, kävelytyyli sellainen soman jäykkäpolvinen. :D Voi luoja tosiaan taas noita pohkeita. Ohjelmassa lukee oikeesti kolme sarjaa tuota superia, mutta ei vaan pysty vielä.

Rupeaa näyttämään nuo painot ihan mukavilta kun laskee tangon mukaan ... tosin smithissä se nyt ei ihan ole sama, kun hihnat hiukan keventää tangon painoa, mutta osapuilleen.

kyykky smith lämmittelyt (lämmitelyt 20kg, 40kg, 50kg)  65kg 12,  70kg 10, 10
prässi (50kg)  100kg 11,  105kg 10,  110kg 10, 12

a. reiden koukistus  82kg 18, 16
b. reiden ojennus  55kg  20, 16

a. pohkeet hack  50kg 19, 15
b. pohkeet istuen  15kg 16, 11


päivän treeni   jalat  1h20  Hr 131/kcal 449/fat 50%

2 kommenttia:

  1. Vau, hyvältä näyttää :-) Etenkin mä tykkää tuosta käsivarsi-olkakuvasta, pian näkyy liuta suonia :-) Pieneksihän sitä dieetillä menee, mä ehkä eniten odotankin sitten vuonna kivi eteen tulevasta dieetistä sitä liivien tyhjenemistä :-D

    VastaaPoista
  2. Kiitos Saara :) Kyllä sieltä varmaan pian suonia esiin tulisi. Harmittaa, kun jalat olis hiljalleen sellaisessa kunnossa, että niitä voisi ylipäätään sietää (näin kesää ajatellenkin), mutta yläkroppa jo liian olematon... Ei mene puntit tasan :D

    VastaaPoista