torstai 24. maaliskuuta 2011

Ees sun taas...

Dieettipohdintoja täällä vatvotaan... Sain kommenttia, että koska tuo ahteri on niin ongelmainen saada kireäksi  niin kannattaisi nyt vaan yrittää saada ne vuosien mittaan kertyneet ylimääräiset pois ja sitten pitää ne poissa jatkossa. Ei sitten tarvi mahdollisella tulevalla kisadieetillä niiden kanssa enää jumpata. Kyllähän se houkuttelisi, mutta kuka tietää pysyykö ne kuitenkaan poissa? Istumatyö ei asiaa varmaan auta... aaarrrg! Yläkropan kireys kyllä treenaillessa miellyttää silmää ja kannustaa eteenpäin :). Täytynee yrittää ensi viikolla räpsiä vähän kuntokuvatuksia.

Tänään oli vuorossa jälleen käsitreeni. Ohjelma oli tuttu ja suunta ylöspäin :) Ennen selkätreeni ole selvä lemppari, nyt tuntuu, että kaikkia treenejä odottaa todella paljon.

kapea penkki (lämmittely 20kg, 25kg, 30kg)  32.5kg 11, 10
hauis kulmatangolla (20kg)  27.5kg 10, 10
a. ranskalainen 20kg 14,  22.5kg 10
b. hauiskääntö vinopenkillä istuen  8kg 12, 8
a. ojentajan taakseisku taljassa  10kg 11, 9
b. hauis vinopenkin takana seisten taljassa 15kg 10,  10kg 14
a. ojentaja taljassa  35kg 16, 9+3
b. hauiskääntö taljassa myötäotteella  20kg 20,  25kg 10



päivän treeni  ojentaja, hauis  50min  Hr 123/kcal 265/50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti