tiistai 8. maaliskuuta 2011

Dodii

No, ei ollut rintatreeni tällä kertaa vielä ihan niin kova treeni kuin jalkatreeni oli. Vähän hakemista oli sopivissa painoissa ja liikkeissäkin melkolailla uutta opittavaa asentojen suhteen. Mutta hyvältä näyttää. Kerrankin on joku joka oikeasti katsoo tuota tekniikkapuolta. Tästä lähdetään sitten ensi kerran kiristämään ja koventamaan treeniä ja katsomaan näkyykö niitä tähtiä taas.

Jee! kerrankin uskaltaduin oikeaan penkkiin, enkä vaan smithiin. Kyllä olikin vaappuva tanko... Painoja vaan ei vielä 20 kiloisen tangon lisäksi tosiaan kovin paljon tullut... toivottavasti tästä lähtee huima nousu nyt kun tekniikka on paremmin hallussa. Naurattaa ihan, miten sitä on tuotakin räpeltänyt menemään. Kaarta selkään ja olkapäät taakse, siitä se lähtee. Huimat painot tosiaan (heh)! -en siis laske nyt tankoa mukaan - lasketteko te?? Tjaa, enpä ole tullut mavessakaan koskaan laskeneeksi tangon painoa mukaan...

penkki, lämmittely pyramidilla ja tanko  +5kg 12, +10kg 8
vinopenkki kp  12.5kg 10, 9 (tämä sentään oli tuttu)
ristitalja  10kg 16, 16 (kuten pienistä painoista arvaa, tässäkin tekniikka muuttui ja sarja piteni)

Olkapäille tuli uutta jäynää, mm. yksi pudotussarja, joka siis tehdään suoraan putkeen lennossa painot vaihtaen (juu ei olleet kovin isot painot). Laskut meni tuossa sekaisin... Samoin tuo vipari kyljellään maaten oli erikoisempi tuttavuus (sukua selkäpäivän takaolkaliikkeelle). Eipä siinäkään asennossa paljoa rautaa heiluteltu, mutta hyvä polte siitä seurasi sivuolkapään yläosaan.

vipunostot sivuille yksi käsi kerrallaan 9kg 20
pystypunnerrus istuen smith 15kg 8,  17.5kg 8
vipunostot istuen (pudotussarja) 6kg max, 5kg max, 4kg max
vipunostot sivulle kyljellään maaten 2kg 23,  3kg 15

Tässähän tätä oli tälle päivälle. Viikonloppuna kävin tosiaan lyhyellä reilun neljän kilometrin lenkillä ja toisena päivänä kävelemässä 6 km. Ei ne jalat niin juntturaan menneet kuin pelkäsin. Hyvinhän nuo myös vetreytyivät tuossa hälköttelyn, kävelyn ja huolellisen venyttelyn myötä. Nyt, hyviä öitä ja lihastenkasvu-unia. :)

päivän treeni:  rinta, olkapäät  1h20min  Hr 124/kcal 416/55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti