maanantai 14. helmikuuta 2011

Olkapäitä ja vatsaa

Tänään kävin kiusaamassa olkapäitä ja vatsaa seuraavilla liikkeillä:

istumaan nousut 50
vatsakone  20, 16, 14
jalkojen nostot roikkuen  15, 13, 10
pystypunnerrus niskan takaa smith  15, 9, 7
viparit käsi suorana   18, 10, 12
viparit käsi koukussa 15, 13, 13
viparit kulmassa 15, 12, 12
takaolat taljassa käsi suorana/koukussa  10/20, 8/18, 7/16
jalkojen nortot penkillä maaten/seiväshyppääjä 2 x max

Kuusi viikkoa dieettiä takana ja kuusi pudotettua kiloa. Sen osalta menee kuin nakutettu. Ei ole tarvinnut vielä ottaa konsteja käyttöön eli ihan tasaisella kalorimäärällä putoaa. Treenikin on kulkenut (mitä nyt sairastelutauko rokotti tässä välissä hiukan painoja) ihan hyvillä voimilla. Eiköhän nuo tuosta palautune, kun taas vauhtiin pääsee.

Sitä mieltä oli tämä "valmentaja/ohjaaja" - miksi häntä nyt nimittäisi, kun mitään virallista valmennussopimusta ei ole mutta auttaa mua kuitenkin, entinen kehonrakentaja siis, joka omistaa meidän salin - että antaa mennä vaan vielä dieettiä, on sitten tosiaan helpompaa kisadieetillä (jos sinne asti nyt joskus pääsee). Vielä ei kummemmin erottuvuutta ole, joten kylläpä vaan olikin kertynyt fläsää syksyllä... Vähempikin syöminen olisi siis silloin riittänyt, kun tuppasi kertymään ihraksi turhan paljon. Kyllä se tuntuikin mätöltä. No, oppia tämäkin :) Tuntuu painon pudottaminen onneksi paljon helpommalta kuin se hullu mättö syksyllä...


päivän treeni:  vatsa, olkapäät  1h  Hr 132/kcal 273/fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti