torstai 24. helmikuuta 2011

Hulinaa hulinaa...

... ei meinaa ehtiä blogia päivittämään. Lyhyesti täytyy tämänkin nyt hoitaa (taas).

Maanantaina jalkatreeni, jossa onnistuin saamaan pakarat erityisen kipeäksi. Tuli kyllä jalat muutenkin, mutta prässissä sain rutistettua jotenkin erityisesti pakaroilla. Ojentajat tein taas pysäytyksellä. Matolla kävin tovin hölköttelemässä myös. Juoksemista pitää kyllä ehdottomasti lisätä.

prässi  50kg 14,  80kg 12,  100kg 10, 10
bulgarialainen kyykky kp  10kg 14, 14
pohkeet smith  60kg 22,  70kg 14, 12,  60kg 12
lähentäjät  50kg 2 x max
ojentajat  41kg 17,  61kg 12, 10
koukistaja 82kg  14, 12, 10

päivän treeni  jalat 1h 10min  Hr 138/kcal 359/fat 45%

Keskiviikkona crosstraineria ja vatsa-olkapää -treeni, jossa innostuin olkapäitä rääkkäämään oikein kunnolla. Olkapäät meni taas ihan suorastaan kivuliaaseen pumppiin. Kasvaisivatpa myös... hetken huumaa tuntuu vaan olevan pyöreät olkapäät.

pystypunnerrus  10kg 20,  12,5kg 13, 9
viparit käsi koukussa  7kg 20,  8kg 17,  9kg 12, 12
viparit käsi suorana  6kg 16,  5kg 16, 16, 15
viparit vinopenkkiin nojaten (takaolat)  6kg 12,  5kg 20,  6kg 18
facepull penkillä maaten  20kg 20, 20,  25kg 18

ylätalja leveä  45kg 10,  40kg 12, 11, 10 (extraa selälle)

istumaan nousu 50, 30
vatsakone  36kg 23,  41kg 16, 15
vartalonkiertolaite  30kg  12, 12

päivän treeni  olkapäät, vatsa  1h10min  Hr 135/kcal 458/fat 45%

Kohtapuolin on tulossa hiukan tekniikan tarkistuksia ja muutoksia liikkeisiin sekä muutakin mukavaa :) Jospa kehitys nopeutuisi. Jahka dieetin lopetan niin alan huhkia täysillä eteenpäin taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti