perjantai 7. tammikuuta 2011

Vireessä

En tiedä, mistä nyt on löytynyt aivan mieletön potku treeneihin. Kulkee todella hyvin ja jaksaisi vaikka kuinka, ihan pitää toppuutella, ettei unohdu sinne koko illaksi veivaamaan. Sainkohan niin paljon tsemppiä teidän ihanista kommenteista ja kiinnostuksesta blogia kohtaan?  :D Kiitos siitä!

Toisaalta tuntuu, että olen onnistunut myös dieetin rakentamisessa. Viikossa lähti 1,5kg. Ensimmäinen kilo hujahti jo kahdessa päivässä, mutta hiukan lisäsin kaloreita niin seuraava puoli kiloa lähti sitten viidessä päivässä. Tätä tahtia jatketaan.

Menossa on siis superviikko, innostuin niitä tekemään. Eilen jostakin löytyi aivan mieletön boosti jalkatreeniin. Koivet oli niiiiin kipeät treenin lopussa - ja nyt, hyvä kun portaita pääsee. Ihan mieletön tsemppi oli päällä. Monessa liikkeessä olisin normaalisti aiemmin jo luovuttanut, mutta nyt hoin vaan, "vielä menee!". 

Prässissä pienen pohdinnan jälkeen heitin ennätyspainot kelkkaan. :) Mukavaa, että vihdoin flunssan jälkeen olen päässyt taas korottelemaan painoja - toipuminen oli jotekin niiiiin hidasta. Hackin vedin alhaalta asti ja kylläpä vaan tuntui ihan noilla pienilläkin painoilla. Tarkoitus oli tehdä askelkyykyt ja leveä kyykky superina, mutta siihen ei kyllä happi riittänyt. Muutoin en antanut tuumaakaan periksi. Lopussa sai oikein hokea, että eiköhän tämä jo riitä tälle kertaa...

prässi  80kg 12,  100kg 12,  120kg 6 pb
hack  20kg 12, 12, 9
askelkyykky steppilaudalta vuorojaloin smith  20kg 9, 10, 10
leveä kyykky  30kg 11, 11
pohkeet smith  50kg 20,  60kg 14, 11, 10
ojennus  55kg 13,  61kg 9
koukistus  82kg 15,  89kg 11,  95kg 8

päivän treeni:  jalat  1h 10min  Hr  144/kcal 534/fat 40%


Tänään keskityin olkapäihin ja hieman vatsaan. Sama mieletön olo jatkui ja taas piti melkein väkisin lähteä pois :) No, ensi viikolla sitten rauhallisemmin. Sainpahan vaan hyvän pumpin olkapäihin aikaiseksi. Hyvä yhdistelmä tuo superina tehty vatsaliike: jalan nostot ja seiväshyppääjä - taitaa olla lemppareita.

a. Arnold press  10kg 14,  12.5kg 6,  10kg 10
b. vipunostot kyynärvarret kulmassa 10kg 9,  8kg 12,  6kg 14 
pystysoutu taljassa  20kg 14,  25kg 17,  30kg 13
a. takaolat taljassa maaten  10kg 15, 10, 8
b. takaolat kp  10kg 10, 15, 15
takaolat kp (pumppailua) 15, 15
a. jalannostot penkillä maaten 17, 15, 15
b. seiväshyppääjä  15, 10, 10
vartalonkierto koneessa  35kg  12, 10
vatsakone  41kg 19, 8

päivän treeni:  olkapäät, vatsa  Hr 134/kcal 358/fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti