tiistai 11. tammikuuta 2011

Selkää ja hauberia

Tuli kuin tulikin rintafileet kipeiksi eli kyllä se treeni perille meni, vaikka tuntui, että tuntuma katosi. Hyvä näin :)

Salille mennessä kaivelin treenikassin syövereitä ja jouduin toteamaan, että nostoremmit olivat kadonneet. Edellisessä selkätreenissä niitä viimeeksi käytin. Salissa odotti sitten iloinen yllätys, kun löysin ne sieltä, mihin ne olivat viikko sitten jääneet, räkin luokse. Olin aivan varma, että pitkäkyntinen olisi tällä välillä ne siirtänyt omaan haltuunsa, mutta olinpa liian kyyninen. :) Sen sain kuitenkin todeta, että jälleen olin liian aikaisin salilla, kaikki laitteet oli taas varattu... treenistrategiaksi muodostui siis hyökkäys. Vapautuvalle laitetelle piti syöksähtää ennen kuin joku toinen ehtii. Ei ole kivaa sellainen ei. Hieman toisia liikkeitä suunnittelin tekeväni. Yleensä olen liikkeellä vasta seitsemän jälkeen, jolloin alkaa olla jo mukavan hiljaista. Viiden aikaan on pahinta :/ Ei enää tätä kiitos.

Tänään toisenlaista vipuvartta selälle. Laitteiden ja liikkeiden nimet voipi olla hiukan hukassa, mutta yritetään pärjätä. Tämä vipuvarsi lienee nimeltään myös yläveto. Hauisten kanssa tuli taas väsähdys, mikä lie tullut kun ei talja noussut ei niin millään.

yläveto  (painot yhteensä) 50kg 12,  60kg 12,  65kg 8,  60kg 10
alatalja  40kg 12,  45kg 10,  50kg 10
sjmv  40kg 10,  45kg 8,  40kg 10
hauis w-tanko  10kg 12,  15kg 11, 6
hauis taljassa  40kg 9, 4
hammer  10kg 3x10

päivän treeni:  selkä, hauis  1h  Hr 128/kcal 302/fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti