perjantai 21. tammikuuta 2011

Päivitystä

Eilen oli vuorossa vatsa ja olkapäät ja kyllä niitä tulikin runnottua :) Sain ne jopa hiukan kipeäksi, mikä jostakin syystä on ollut aina hankalaa. Takaolille tuli tehtyä tuttu supersarja.

istumaan nousu 50
vatsakone  41kg 30,  45kg 24, 18
pystypunnerrus 10kg 14,  12.5kg 11, 7
viparit käden suorana   6kg 11, 11, 12
viparit kädet koukussa  7kg 14,  8kg 3x14
viparit kulmassa (takaolat)  10kg 20, 17,  12.5kg 13,  10kg 16
a. takaolat talja maaten kädet suorina 10kg 12, 9, 9
b. takaolat talja kädet koukussa  10kg  16, 17, 17
jalkojen nosto penkillä maaten + seiväshyppääjä (vuorotellen yksi kumpaakin) 2xmax

UNOHDIN taas sen ylimääräisen selän herättelyn, mutta tein sen sitten tänään rinta ja ojentajatreenin lopuksi.
Lisäksi unohdin ladata poppivehkeen, joten ilman musiikkia mentiin (aika tylsää...). Tein vähän pienemmillä painoilla ja keskityin mahdollisimman hyvään tuntumaan.Muutenkin tuntui, että voimat oli tänään vähän hukassa. Penkin jätin viimeiseksi, joten painot eivät päätä huimaa, mutta kerrankin se tuntui... :)

alaviistopunnerrus (vipuvarsi) /käsi 15kg 16, 16,  17,5kg 12, 10, 9
vipunostot maaten ristitaljassa  10kg  12, 10, 8
vinopenkki kp  10kg 14,  12.5kg 9,  10kg 10
penkki smith  10kg 16, 20kg 6,  15kg 11, 13
ojentaja talja kapula  35kg 9,  30kg 16, 12
ojentajakone  32kg 12, 11, 9
ranskalainen kp  6kg  10, 9, 9
ylätalja kapea  40kg 16,  45kg 10, 40kg 11 (jes, vihdoin pitkän tauon jälkeen siiville vähän extrakiusaa)

Nytpä onkin sitten viikonloppu lepoa, ellen sitten innostu kevyttä aerobista tekemään - jää nähtäväksi.
Mukavaa viikonloppua!




päivän treeni   vatsa, olkapäät 1h  Hr 130/kcal 342/fat 50% 
                        rinta, ojentaja   1h  Hr  110/kcal 251/fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti