torstai 30. joulukuuta 2010

Vatsaa ja rintaa

Huh, mikä ajokeli, kun sataa jäätävää tihkua. Tuulilasi muurautuu jäähän ajon aikana. Keli näyttää pahenevan, mutta onneksi pääsin jo kotiin. Ajelkaahan varovasti.

Salilla kävin tekemässä vatsoja ja rintaa. Oli hiukan haastava tuo seiväshyppääjä, kun oli väsyttänyt lihaksia jo muilla vatsaliikkeillä. Siinä siis penkillä maaten ponnistetaan jalat ja koko vartalo ylös, kuten seiväshyppääjä. Itse lasken takapuolen penkille ja ponnistan taas ylös niin, että vain lavat jää penkkiin kiinni. Käsillä tuetaan penkin reunasta kiinni pitäen. Siihen voi yhdistää jalannostot penkin reunalta läheltä lattiaa ylös 90 kulmaan -  90:stä jatketaan suoraan seiväshyppääjään, pieni pysäytys tuossa 90:ssä ettei tule vauhdilla heivattua jalkoja ylös. On supernannaa, yksi liike kumpaakin vuoronperään putkeen, kunnes ei jaksa :) Oli sen verran haastava, että unohdin tyystin laskea toistot. Tuo seiväshyppääjä on hiukan helpotettu versio liikkeestä nimeltä Dragon Flag, jossa koko vartalo pysyy jäykkänä ja laskee alas penkille ja taas ylös. Sitten rintaa ja lopuksi tein hiukan takaolkia.

rutistukset  20, 12
vatsakone  41kg 17, 15, 13
jalannostot+seiväshyppääjä 3 x max
vipuvarsi  30kg 12, 15, 15
ristitalja  15kg 15, 10, 11
vinopenkkin kp  10kg 13, 15, 10
vartalonkiertolaite  30kg 12, 11
takaolat kp  10kg 20, 15, 15


Aloin lukemaan Jo Nesbøn Lumiukkoa ja voi hyvänen aika, kun jäin siihen niin jumiin, heti vei mukanaan. Kunhan vain kukaan ei meidän pihalle mene tekemään lumiukkoa... silloin varmaan näen painajaisia.

päivän treeni  vatsa-rinta  1h  Hr 120/kcal 266/fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti