perjantai 5. marraskuuta 2010

Perjantaitreenailua

Perjantai-illan ratoksi olkapää-vatsa-treeni, johon taas sisältyi myös ylätalja selälle extrana. Olkapäät tein siten, että liike kohdistuisi sivuihin tai takaosaan eniten. Sinne täytysi saada hiukka enemmän lihasta, etuosassa tuntuu olevan enemmän. Ristitaljassa takaolkapäät samalla metodilla kuin viimeeksi. Oikein hyvä treeni taas. :) Jospa huomenna sitten lenkkarit jalkaan, ettei aivan fläsäksi päädy. Painoa on tullut lisää kesästä ja tottahan siitä läskiä osa on.

istumaan nousut  60, 30
vatsakone  41kg 20, 16, 12
ylätalja kapea  45kg 10,  50kg 10, 9
pystypunnerrus kp  10kg 13,  12.5kg 12, 9
viparit sivuille  5kg 13, 12,  6kg 12, 12
takaolat ristitaljassa suorana/koukussa 10kg  14/20, 12/14, 8/12
vatsarutistukset 2xmax
vartalon kierto koneessa  30kg 15, 13

päivän treeni  olkapäät-vatsa  50min  Hr 131/kcal 246/fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti