keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Jibbiaijee!

Paras tuntuma rintatreenissä ikinä! Mahtavaa. Nyt löytyi sellainen setti, ettei ole ennen näin hyvin tuntunut. Alkuun  normaalit vipuvarret ja jo siinä sain erittäin hyvän poltteen aikaiseksi jopa ilman erillistä pumppausta. :) Sen jälkeen ristitaljaa uudella tekniikalla. Siinä seisotaan askelen edempänä kuin yleensä, rinta eteen, olkapäät taakse ja veto lähtee takaviistosta ja päättyy alas eteen lähelle vartaloa. Aivan sairaan hyvä polte, vaikka paino oli odotetusti tavallista pienempi. Koskaan ei ole rintaa noin polttanut ja oikein kivistänyt kuin tänään. Jatkoin vielä vinopenkillä käsipainoilla. Ojentajille melko perussettiä, mutta loistava tuntuma ja pumppi niihinkin tuli aikaiseksi. Ylisana, ylisana, ylisana! Mahtava treeni. :D

vipuvarsi  30kg 17,  35kg 14, 11
ristitalja  10kg 15, 13, 11
vinopenkki kp  10kg 15,  12.5kg 8, 8
ojentaja taljassa köydellä  30kg 10, 8, 7
ranskalainen kp  7kg 10, 10, 12

päivän treeni  rinta-ojentaja  50min  Hr 120/kcal 259/fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti