sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Kebakoita

Täytyy syödä sanansa siitä, ettei jalat tarvitse vaihtelua liikkeiden suhteen. Huvikseni kokeilin paria uutta liikettä. Hack on tuttu melkein 20 vuoden takaa ... (kauhistus kun aika rientää!) Silloin se jäi mieleen kamalana kidutuslaitteena. Nyt rohkaistuin uudelleen siihen. Varovasti laittelin panoja näin ekalla kerralla pitkään aikaan. Olihan se erilainen kuin kyykky tai prässi. Ei tosin ihan niin kauhea kuin olin muistanut... tai ehkä vain jaloissa on enemmän ytyä kuin silloin (toivottavasti ainakin! :D). Tulin pitäneeksi jalat niin edessä, että se tuntui myös takareidessä ja pakarassa. Ensi kerralla voisi kokeilla pitää jalkoja vähän taaempana niin saisi enemmän tunnetta etureisiin. Toinen uusi kokeilu oli sumokyykky. Hyvä liike sekin. Pidin ehkä enemmän kuin tavallisesta kyykystä :)

Niiden jälkeen normaalit pohkeet, reiden ojennukset ja koukistukset. Siinä vaiheessa jalat oli jo niin pökkelöt ja kipeät, että eipä muuta tarvittu enää. Todella hyvä treeni siis, vaihtelu teki sittenkin hyvää. :) Köpöttelin varmaan koomisen näköisesti portaille ja kaiteeseen tukien alas pukuhuoneeseen. Jospa nuo kebakot vähän paksuuntuisivat...

hack  30kg 15,  40kg 16,  50kg 12, 11
sumokyykky  30kg 16,  40kg 14, 13
pohkeet  60kg 16,  70kg 12, 10
ojentaja  68kg 14,  75kg 10, 10
koukistaja  82kg 14,  89kg 12, 10

Kylläpä tuli tosiaan aerobiselta kannalta vaatimaton lokakuu.... yhden vaivaisenko kerran sain juostua!? Sali vie niin mennessään... No, marraskuussa sitten enemmän. (...)

päivän treeni  jalat  1h  H2 129/kcal 383/fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti