torstai 21. lokakuuta 2010

Jalkapäivä

Jos meni jalkatreeni viimeeksi pipariksi, nyt meni kyllä taas niin perille. Aivan kipeänä jalat jo nyt, portaiden kulkeminenkin sattuu. Jaloille ihan perusliikkeitä - jostakin syystä ne eivät kovin paljon vaihtelua tarvitse, vaan aina haksahtavat samoihin hyviin perusliikkeisiin.  :D Toisin kuin yläkroppa, joka vaatii vaihtelua suunnilleen joka kerralla, että tuntuu miltään.

Tänään smithissä kyykkyä tavallisena, että pakaraversiona. En tiedä onko tuo nyt ihan oikea nimi sille, mutta pakarassa se eniten tuntuu. Siinä jalat on siis enemmän edessä kuin tavallisessa kyykyssä eli se on pakko tehdä smithissä. Niin edessä kuin voi ettei ne kyykyssä lähde alta (kannattaa testata turvastoppereiden kanssa). Alkuasennossa ollaan siis takakenossa ja nojataan niskan takana olevaan tankoon. Kyykistyessä polvet jää suunnilleen jalkaterien yläpuolelle eli aika istuva asento. Kyykky laskeudutaan aika alas ja ylös tullessa kyllä huomaa, että pakaroitahan siinä pitää käyttää enemmän kuin reisiä. Loistoliike pakaralle. Gurut voi kokeilla yhdellä jalalla, toinen jalka toisen polven päällä koukussa ;)

Pohkeisiinkin sain todella hyvän tuntuman. Koukistajissakin huimaa kehitystä, vaikka teenkin sen aina samalla laitteella. Täytyy silti varmaan vaihtaa, ettei ole liian yksipuolista. Lopuksi siis ylätalja, jonka sain taas kunnolla polttelemaan kapealla otteella. Summa summarum: erinomainen treeni :) Kiitän ja kumarran ja vetäydyn parin päivän levolle/syystalkoisiin haravoimaan. Hyviä treenejä!

kyykky smith  40kg 11,  50kg 9, 8
pohkeet smith  60kg 18,  70kg 12, 10
pakarakyykky smith  30kg 14,  40kg 10, 12
ojentajat  61kg 15,  68kg 14,  75kg 10
koukistajat  82kg 14,  89kg 13,  95kg 9 pb
lähentäjät  59kg 16,  64kg 10, 9
ylätalja kapea  45kg 10,  50kg 10, 9

Lisäsinpä hiukan galluppia, kun kommentteja satelee niin heikosti :) Olisi kiva tietää innostavatko nämä löpinät ketään, vaikka omaksi ilokseni näitä treenimuitsiinpanoja teenkin.

Päivän treeni   jalat  1h15min Hr 130/kcal 476/fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti