sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Viikon päätös

Aamupäivällä salille jalkoja treenailemaan. Täytyy ilmeisesti alkaa tehdä sekä kyykkyjä että prässiä samassa treenissä, että saa koivet väsymään, kun alkaa nuo eristävien liikkeiden (ojentajat ja koukistajat) painot nousta korkeiksi. Onhan siinä pakassa kyllä vähän vielä varaa ;) Hmmm. Hack olisi myös vaihtoehto. Sitäpä ei ole aikoihin tullut tehtyäkään.

Ylätaljassa myös tuskailin tuntuman kanssa, kun enemmän poltti käsivarsissa, mutta annas olla, kun vaihdoin leveän tangon kapeaan kahvaan niin johan poltteli latseissa !! :) Eipä ole ihan hetkeen yhtä paljon tuntunut. Vaihtelu on tärkeää ja saa ihmeitä aikaan. Paikallaan junnaava treeni sysäytyy taas eteenpäin. Innolla selkätreeniä odotellen!

kyykky smith  40kg 12,  50kg 10, 7
pohkeet smith  50kg 16,  60kg 15,  70kg 13, 13
ojentajat  61kg 12,  68kg 12,  75kg 10
koukistajat  75kg 13,  82 kg 12,  89kg 10 pb
loitontajat  64kg 15,  68kg 13,  73kg 13
lähentäjät  55kg 16,  59kg 15,  64kg 13
ylätalja kapea  45kg  12, 10, 9

Päivän treeni  jalat  1h10min (unohdinpa käynnistää..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti