tiistai 14. syyskuuta 2010

Jalkapäivä

Jalat tuli taasen treenattua. Ihan perussettiä. Pohkeisiin piti keskittyä, että nilkka pysyy oikeassa asennossa - se kun fysioterapeutin mukaan on se liike, joka vielä ärsyttää akilleksia, kun nilkat joustaa sisäänpäin liikaa eikä pysy suorassa. Jalassa oli mahdollisimman jäykkäpohjaiset ja kiertojäykät kengät ja ne pohjalliset tietty. Ainakin se alkoi polttaa ihan eri puolella kuin yleensä... ehkä se nyt meni oikeassa asennossa. Aamulla nähdään taas... Nyt on kyllä muuten alkanut vaikuttaa jo melko hyvältä :) ei kiristele niin paljon. Selälle taas pikku herättely ja yllärit - taas saatiin painoa lisättyä :)

prässi  50kg 15,  90kg 13,  100kg 10
ojentajat  55kg 15,  61kg 13,  68kg 12
koukistajat  75kg 15,  82kg 14, 13
pohkeet seisten smith  40kg 20,  60kg 19, 13
loitontajat  59kg 20,  64kg 16,  68kg 14
lähentäjät  50kg  20  55kg 19,  59kg 13
ylätalja  40kg 12,  45kg 10,  50kg 9 pb


Päivän treeni  jalat  1h15min  Hr 134/kcal 480/50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti