sunnuntai 29. elokuuta 2010

Ykkösreeni

Selkä, hauis ja vatsa tuli taas treenattua hampaat irvessä :) ja nyt onkin olo että jotakin tuli tosiaan tehtyä. En ihmettelisi, jos simahdan tähän sohvalle syötyäni vielä kasan makaronilaatikkoa... Ei kyllä kannattaisi, että saa ensi yönä nukuttua. Siitäpä tulikin mieleeni, että pitäisi harkita ensi talvelle vihdoin kirkasvalolamppua, jos yhtään viime talvea ajattelee. Oli unirytmi aivan sekaisin: päivällä nukutti ja yöllä valvotti. Mut jos vaihtaisikin talveksi aina yötyöhön niin hoituisi tuokin ongelma ;).

Hiukan vaihtelua taas treeniin, ylätaljan sijasta vipuvartta ja siinäkin meni nyt sitten 60 kilolla enemmän toistoja kuin viimeeksi :). Ja piti lisätä painoja maastavetoonkin jo ja kunnon irvistyksellä meni juuri ja juuri  kymmenen toistoa. :) Hauiksessakin päätin kokeilla, kestääkö ranne jo taljassa kapulan kanssa. Kyllä se nyt sen kesti, vaikkakin epäilen, että jos alan sitä säännöllisesti tehdä, niin se kipeytyy. Ojentajankin testasin, mutta se ei vieläkään taljassa kapulalla luonnistu, käydellä vain. Ajattelin urputtaa tuosta ranteestakin sitten samalla spesialistille kuin jaloista. Rivilääkärin mielestä kun ei voi muuta kuin odotella parantumista...onhan sitä jo pian puolivuotta odoteltu.On tullut todettua, ettei se urheilija tosiaan terveitä päiviä näe ;) tai sitten yli kolmekymppisenä pitäisi keskittyä rauhallisempiin lajeihin... Mitä mieltä olette? (NOT!)

Vatsoja kiusasin taas ihanaisella jalkojen nostolla (lähelle maata - kohti kattoa) penkin reunalla maaten ja siihen yhdistetyllä koko vartalon nostolla... joka itseasiassa näyttää siis samalta kuin seiväshyppääjän ylösponnistus, joten kutsuttakoon sitä siksi, ellei joku sitten tiedä sen oikeaa nimeä. Tuo polttelee niin todella hyvin! Sen jälkeen vielä rutistuksia, kerran hoover ja voimapyörä... plääh. Mahtava treeni!

vipuvarsi  50kg 12,  55kg 11,  60kg 10
alatalja  40kg 12,  45kg 10 ,  50kg 10
sjmv  30kg 10,  40kg 10,  45kg 10 pb
hammer 10kg 10, 12.5kg 10, 10
hauis taljassa  30kg 12,  35kg 10,  40kg 7
vatsa : jalkojennostot+seiväshyppääjä, rutistukset, hoover, voimapyörä


Päivän treeni  selkä-hauis-vatsa  1h10min  Hr 137/kcal 481/fat 45%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti