torstai 5. elokuuta 2010

Koipitreenit

Tällä kertaa hurjasti mukavammat jalkatreenit  :) lyhyemmillä sarjoilla. Jo ihan inhimilliset. Eikä ainakaan vaikuta, että voimaa tai lihasta olisi kadonnut. Yllättävän isoilla painoilla pääsen tuonne 10-15 toistoon. Alkuun tein hiukan hiukan stepperiä ja loppuun taas tuon selän. Hyvin meni taas treeni perille, kun meinasin salilta lähtiessäni pariin otteeseen tuiskahtaa nenälleni, kun reidet eivät pitäneet... Tosin korkkareilla oli osuutta asiaan (hiukan). :D

kyykky smith  20kg 15  40kg 13, 11, 10
pakarakyykky  30kg 12, 12, 13
pohkeet seisten smith  50kg 16,  60kg  15, 14
ojentajat  55kg 14,  61kg 12, 12
loitontajat  55kg  18,  59kg 18,  64kg 14
lähentäjät  45kg 18,  50kg 14, 7
koukistajat  75kg 15,  82kg 12, 11
ylätalja  40kg 11,  45kg 8, 8

Päivän treeni  jalat  1h15min  Hr  127/kcal 428/fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti