maanantai 26. heinäkuuta 2010

Selkää

Olin aamulla jotenkin huonossa iskussa. Syynä ehkä huonosti nukuttu yö. Heräsin kolme kertaa ja kesti ennen kuin taas sain unta. Joka aamu viiden aikaan täytyy nousta sulkemaan ikkuna, kun pihalla asustava ärsyttävä harakkapoikue herää rääkymään. "Krää! Knäh, knäh, knäh krräää!" Onko maailmassa ärsyttävämpää ääntä kesken voimaunien?!  Unet sitten vähän venähtivät ja hiukan pidempään kahvittelin. Pääsin kuitenkin salille juuri sen takia, että selkäpäivä odotti.

Ylätalja tein taas aivan pystyasennossa - nyt tajuan, miksen jaksa leukoja vetää. Tuohan se on se asento, jossa leukaakin vedetään. Eipä ole vielä lihaksia riittävästi siihen. Ei kun treeniä vaan! :D Hauis meni tällä kertaa paremmin ja takaolille tein pienen herättelyn. Sitten vatsoja. Tein penkillä maaten jalkojen nostoja (läheltä lattiaa melkein 90-kulmaan ylös sekä penkiltä lantion nostoja niin ylös kuin suinkin, käsillä pidetään kiinni pään läheltä penkin reunoista. Ja ihan tappoliike, kun seuraavaksi yhdistin nämä kaksi: tein peräkkäin yhden molempia niin kauan kuin jaksoin. Tämä on tehtävä rauhallisesti, ei vauhdilla heijaamalla - pieni viive, ennen liikeen vaihtumista niin ei tule autetuksi vauhdilla lantiota ylös vaan vatsalihaksilla. Ja alas tietysti jarrutellen rauhallisesti.

ylätalja 30kg 12, 35kg 10, 10
alatalja  40kg 10,  45kg 10,  50kg 9
sjmv  30kg 11,  40kg 10, 9
hauis kp hammer 10kg 12,  12.5kg 8, 7
haiskääntö kp vinopenkki  8kg 10,  9kg 7, 7
takaolat kp  12.5kg  11, 11, 11

vartalonkieto kone 30kg  2x15
alavatsat: jalkojen ja lantion nostot 3xmax

Päivän treeni  selkä, hauis, vatsa  1h 20min Hr 115/kcal 323/fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti