keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Rinta hukassa

Tuntuu kyllä, että kohdistuu rintaliikkeet ihan muihin lihaksiin kuin treenattavaan rintaan... En oikein meinaa saada tuntumaa. Yritin sitä nyt hakea ja lopputulos oli se, että ojentajat ja olkapäät oli aivan sippinä, kun niitä yritin tehdä :) (pitäskö tässä sitten itkeä vai nauraa...) Täytynee palaveerata uudelleen samaisen ohjaajan kanssa ja tsekata noi läpi - niitä kun ei tullut erityisesti katsottua viimeeksi.

Muuten täytyy todeta, ettei se ikä ehkä vielä paina liikaa :) Kyllä tuntuu edistystä tapahtuvan lihaksissa. Ainakin selkään on ilmestynyt uusia ulottuvuuksia - haa, lihastahan se! Vaikkakin vielä melko pienehköt... Tässä on reilu 1,5 vuotta punnerrettu suht. täysillä, vaikkakin välissä oli pitkiä sairasteluja, mutta hedelmääkin on työ kantanut. Ja tahti sen kun kiihtyy ja into lisääntyy. Sitä tulee netistä lueskeltua kaikkea aiheeseen liittyvää, millä treeniä voisi tehostaa. Tuntuu niin hyvin uppoavan tuo treeni noihin lihaksiin (paitsi murheenkryyni rinta...) ja nälkä sen kun kasvaa syödessä. Kunpa sitä jonakin päivänä voisi olla sen näköinen, miltä treenin lopussa näyttää hyvässä pumpissa :) Olis meinaan mahtavaa.

Haaveita on pakko tavoitella, muuten ne jäävät ikuisiksi haaveiksi. :)

penkki smith  20kg 10,  25kg 7,  30kg 2,  25kg 7
vinopenkki kp  10kg 12,  12.5kg 11, 6
ristitalja  10kg 12,  15kg 12,  20kg 4,  15kg 5
ranskalainen kp  6kg 10,  7kg 7, 6
ojentaja narulla taljassa  20kg 11,  25kg 9, 9
pystypunnerrus kp  10kg 11, 10, 8
takaolat kp  10kg 12,  12.5kg 12, 12

Alkuun tuli otettua crossaria ja loppuun pyöräilyä.

Päivän treeni:  rinta-ojentajat-olkapäät  1h 25min  Hr 121/kcal 407/fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti