perjantai 2. heinäkuuta 2010

Jalaksia

Olipa hyvä jalkatreeni. Kyykyt ja prässit jätin edelleen väliin - siitäpä johtuen huimia lukemia ojentajissa ja koukistajissa. Ennätyksiä, mutta ei siis kannata noteerata. Pohkeisiinkaan en kovin paljon painoa laittanut, ettei akillekset ala paukkumaan. Kyllä maistui tällä kertaa isojen lihasten rääkkäys, jos edellisellä kerralla huvitus olikin tiessään. Aluksi stepperiä ja lopuksi pyöräilyä. Tietysti unohdin ladata poppivehkeen akun, joten tsemppimusaa ei ollut. Tulipa katseltua siinä ohessa sitten Viirua ja Pesosta på svenska sekä Mr. Beanin kohelluksia... vaihtelu virkistää (?) :)

Enkä sitten malttanut olla testaamatta leuanvetoja... noh, tulos ei ollut hääppöinen. Kokonainen yksi kappale omalla painolla... tein sitten kevennettyjä. Kun siihen ei ole laitetta, niin otin penkin avuksi, alkuasento polvillaan penkillä ja sen verran avitin varpailla, että pääsin ylös. Miten lie eroaa niin kovin tuosta ylätaljasta ja alasvedoista... tiedä häntä. Tai ehkä niillä muutamalla kilolla on ratkaiseva merkitys.

ojentajat  55kg 15,  61kg 14,  68kg 11, 75kg 10, 7
koukistajat  68kg 14, 75kg 13,  82kg 10, 8
pakarakyykky  20kg 16,  30kg 12, 12
pohkeet seisten smith  50kg 20, 16, 15
loitontajat  45kg 30, 22, 20
kevennetty leuanveto 5, 6, 7
vartalonkiertolaite  30kg 16, 14

Päivän treeni  jalat Hr 127/kcal 421/fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti