tiistai 22. kesäkuuta 2010

Selkä-hauis-olkapäät

Vihdoin päätin taas jakaa ylävartalon treenin kahtia ja täytyy sanoa, että jo oli korkea aikakin. Kevään tauko ja 1x viikkoon ylävartalon treenaus jännevamman (heh, mihinkä tyyppiin se viittaakaan) takia on kyllä teettänyt harmillista takapakkia. Ei ole pystynyt tekemään kunnon treeniä esim. hauiksille ja se näkyi! Taljan jälkeen ne veti aivan voimattomaksi. Kyllä sai hakea ihan uudet ja paljon pienemmän painot seuraaviin liikkeisiin. Surkeus sentään! Meinasi oikein kiukuttaa, mutta sekään ei auttanut, ei vain noussut. No, tästä on vain yksi suunta ;) Huomenna tai ylihuomenna saattaa tämä harjoitus tuntua hauiksissa...

Selkä sen sijaan luisti, koska sitä olen tehnyt, lempireenattava kun on, eikä ranne ole oikeastaan missään selkäliikkeessä vihlonutkaan. Silti en ole saanut selkään leveyttä ja sitä pitää alkaa hakea. Samoin olkapäihin leveyttä. Viparit ei vieläkään ihan ongelmitta suju.

Ja vauhtiin kun pääsin, ei olisi tehnyt mieli lopettaa. Pitkäksi siis venähti harjoitus ;)

ylätalja leveä eteen  40kg 10, 7, 7
ylätalja kapea eteen  35kg 10,  40kg 6, 7
alatalja  40kg 10, 10, 9
kulmasoutu smith  20kg 16,  30kg 12, 11
hauis taljassa w-tangolla  35kg 10, 6, 5
hauiskääntö kp  8kg  8, 8, 7
hauis scott  5kg 11, 8, 10
takaolat ristitaljassa penkillä maaten  10+10kg  12, 7, 7
vipunostot kulmassa sivuille  7kg 15, 13, 12
viparit eteen  6kg  14, 13, 12
olan kohautukset kp  15kg 15, 14, 13
selänojennus  20, 15, 12

Päivän treeni: selkä-hauis-olkapäät  1h 40min  Hr 117/kcal 440/fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti