perjantai 4. kesäkuuta 2010

Salireeniä

Olipa mahtava ylävartalotreeni. Vaikkakin täytyy todeta, että koko ylävartalon läpivetäminen kerralla on aika rankkaa. Toivottavasti pian voisi taas jakaa sen ainakin kahtia. Kylläpä kuitenkin sain hyvän pumpin aikaiseksi, alkoi taas lopputreenistä olla lihakset ihan uskomattoman näköiset. Pitäisi joskus napata kuva heti treenin päätyttyä :) Olkapäissä sain siirryttyä 10kg painoihin eli uusi ennätys. Kaiken kaikkiaan hyvä treeni. Alkaa pikkuhiljaa päästä takaisin siihen missä oltiin talvella...

alasveto 50kg 12, 10, 55kg 9, 8
T-tanko 20kg 16, 25kg 12, 30kg 8
punnerruskone 20kg 15, 30kg 12, 6, 7
hauiskääntö kp 10kg 10, 12.5kg 3, 10kg 8
hauis taljassa 35kg 8, 6, 4
ojentajakone 32kg 16, 36kg 12
rinta taljassa 15kg 15, 12, 6
takaolat taljassa maaten 10kg 12, 8, 6
pystypunnerrus kp 8kg 14, 9kg 12, 10kg 5, 7 pb
istumaannousut 50
vatsa kierto 30
vatsarutistus 20
selänojennus 20, 15, 10

Päivän treeni: ylävartalo  Hr 126/kcal 531/fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti