torstai 24. kesäkuuta 2010

Rinta-ojentajat-vatsa

Tänään rintaa ja ojentajia. Hyvä jako treenata nämä työntävät samanapäivänä ja vetävät toisena. Kerrankin pääsee rinta ykkössijalle. En tajua, miksi olen pitkään tehnyt sen selän kanssa. Eihän siinä ole mitään järkeä. Selkä lempparina vetää aina parhaimmat mehut ja rintaa ei sitten enää jaksa. Nyt tehtiin sitten ensimmäisenä ja ihan kunnolla. Tämä on hauisten ohella toinen lihasryhmä, joka on jäänyt liian vähälle huomiolle. Eipä ole kumma, kun ei enempää nouse penkistä. Kerrankin uskalsin lähteä smithissä katsomaan, mihin rahkeet riittää. Tähän asti 25kg on ollut suurin paino, jolla olen treenanut. Ärsyttää oikein, kun se on niin vähän, mutta kun tuntuu ettei nouse enempää! Nyt päätin, että 30 kiloa nousee vaikka vain kerran. Nousihan se. :) Oli oikein hyvä treeni.

Tosin jo salille tullessa järkytyin, kun huomasin, ettei se huomenna ole auki eikä sinne siis pääse jalkatreeniä tekemään - edes itsekseen. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että treenisuunnitelmat menee mönkään (ilmiselvä Puu-tyyppi). Huomenna aamulla piti tehdä jalat ja sunnuntaina mennä lenkille! Pitäisikö ne nyt vaihtaa toisin päin... vaatii minulta vähän asennoitumista nämä suunnitelmien muutokset. Tosin kaupasta raahasin sellaiset juhannusherkut (joita varmaan pitää jo maistaa), että saas nähdä jaksaako sitä aamulla raahautua lenkkipolulle. Jää nähtäväksi.

penkki smith  10kg 13,  20kg 10, 25kg 7, 30kg 2, 1, 20kg 10   pb
vinopenkki smith  10 kg 10,  15kg 5, 4
peck deck  32kg 14,  36kg 8, 7
rinta ristitaljassa  15+15kg  9, 8, 5
ojentajat köydellä  25kg 12, 10, 8
ojentajakone  32kg 11, 7, 6
ojentajapunnerus penkillä (jalat toisella penkillä) op  12, 10
istumaan nousut  40
vatsakone  36kg 20,  41kg 16
rutistukset  15, 13
alavatsa jalkojen nosto/lasku suorana lähelle lattiaa   15, 15
alavatsa jalkojen nosto suorana ylös (peppu irti penkistä)  15, 15

Alavatsat tein vuorotellen yhteen putkeen, kyllä poltteli, samoin kuin rutistukset ylävatsaa. Kai noilla olisi jotkin lyhyemmätkin nimet?

Päivän treeni:  rinta-ojentajat-vatsa  1h20min  Hr 114/kcal 309/fat 60% 
-luulin ettei fat 60% voi ollakaan, eipä ole koskaan aiemmin tullut :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti