keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Ylävartaloa

Kävin salilla treenaamassa ylävartaloa. Ranteen jännevamma estää vielä täysipainoisen harjoittelun ja joudun treeniä sopeuttamaan sen mukaan ja painoja vähentämään. Seuraavan satsin tein kuitenkin täysillä:

ylätalja 35kg 3x8-12
T-tanko 20-30kg 4x8-12
penkkipunnerrus smith 20kg 4x8-12
pystypunnerrus smith 10kg 2x8 (tästä ranne ei tykännyt)
rinta ristitaljassa 10kg 3x8-12
takaolkapäät taljassa 10kg 3x10-14
hauis käsipainoilla 10kg 3x6-10
selänojennus 3x15
vatsa koneessa 35kg 2x15
vatsa penkki 3x20

Tuohon vielä crossarit ja pyöräilyt päälle. Olkapääliikkeet on jostakin syystä nyt myrkkyä tuolle ranteelle, etenkin vipunostot. Mutta täytyy jättää ikävät liikkeet tekemättä, näillä mennään.Tein tuonne väliin hauiksia, kun tuntui, että ojentajat saivat penkissä treeniä.


Päivän treeni: ylävartalo Hr 129/ kcal 534/ fat 50%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti