torstai 20. toukokuuta 2010

Rinta-Selkä-Olkapäät

Mieli palaisi treenaamaan kovaa myös ylävartaloa, tänään vähän uskaltauduin kokeilemaan. Varmasti olisi viisaampaa antaa venähtäneen jänteen rauhassa toipua, mutta se vie niin tuskaisen kauan! Antaumuksella kuitenkin tein selkää ja rintaa, kyllä oli mahtavaa. Alkuun vähän crossaria ja telkusta lätkämatsin (Suomi-Tsekki) tiivistä viimeisen erän tunnelmaa - tosin huonostihan siinä sitten kävi, mutta sitä en enää ollut näkemässä. Sitten rakastamaani selkäreeniin.

alasveto 40kg 16, 50kg 12, 55kg 10, 9
T-tanko 20kg 20, 25kg 16, 12
rinta ristitaljassa 10kg 20, 15kg 10, 8
penkkipunnerrus smith 20kg 12, 10, 8, 6
pystypunnerrus kp 8kg 12, 10, 8
takaolkapäät taljassa 10kg 16, 12, 8
vatsa, istumaannousu 50
vartalonkierto kepillä

Tuota penkkiä olen aina pohtinut, miksei nouse enemmän? Toiset rimpulat nostaa jopa 40kg ja mulla ennätys on 25kg (siis sarjassa, kertapunnerruksia en ole kokeillut eikä kiinnosta). Turhauttavaa. Sitten alku keväästä neuvottiin, että kokeile välillä käsipainoilla... niin no. Tässä sitä sitten ollaan :( Isojen vapaiden painojen hallinta viimeisten punnerrusten jälkeen on vähän niin ja näin. Taidan kuitenkin keskittyä turvallisempaan smithiin, kunhan ranne paranee.

Taidan sittenkin aloittaa oikeasti aerobisemman jakson, niin pääsen ehkä loppujen lopuksi nopeammin taas kunnolla salitreenailuun käsiksi. Juoksua, spinniä, rullaluistelua, aerobiciä jne. :) Rasvoille kyytiä. Rojektiksi nro1 kadonneiden reiskojen metsästys....


Päivän treeni: rinta-selkä-olkapäät  Hr 119/ kcal 339/ fat 55%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti